Maroon 5 - Hands All Over (2010)

Label: A&M

1. Misery (3:36)
  2. Give a Little More (3:00)
  3. Stutter (3:16)
  4. Don't Know Nothing (3:19)
  5. Never Gonna Leave This Bed (3:16)
  6. I Can't Lie (3:31)
  7. Hands All Over (3:12)
  8. How (3:36)
  9. Get Back in My Life (3:37)
  10. Just a Feeling (3:46)
  11. Runaway (3:01)
  12. Out of Goodbyes (3:16)

met Lady Antebellum

20. Last Chance [Live] *
  21. Crazy Little Thing Called Love [Acoustic] *
  22. Wake Up Call [Live] *
Mark0990
Hier kijk ik echt naar uit! Maroon 5 is van een standaard popband met mooie songs uitgegroeid tot een band met een eigen geluid in de muziekindustrie.

avatar van NewYorkCityLight
Mooie hoes . Misery is een goed nummer.

avatar van midnight boom
Ik ben helemaal van over deze ben helemaal over deze band gegroeid maar toch vind ik misery een leuk nummer!

avatar van KKOPPI
het is wel grappig want deze band maakt goede muziek en is tegelijkertijd top 40-gevoelig. luister maar eens naar 'give a little more';)

avatar van Emile93
Misery is echt heel erg goed!!!

avatar van Mctijn
Voor de fans: hij is gelekt
Voor de twijfelaars: niet luisteren, want het niveau is afgezakt naar bedenkelijk niveau.

avatar van wvv89
Wat een commerciele troep is dit zeg. Ik had gehoopt op een vervolg van Songs About Jane, na het teleurstellende tweede album (It Won't Be Soon Before Long) Dat soort "soft-pop" vind ik nog wel om aan te horen. Maar dit is zo mainstream gericht. Er zit geen verrassing in. Snel vergeten dit.

2.0* (voor Misery/Stutter)

avatar van coldwarkids
wvv89 schreef:
Wat een commerciele troep is dit zeg. Ik had gehoopt op een vervolg van Songs About Jane.

..alsof Songs About Jane geen commericiele troep is

Mark0990
coldwarkids schreef:

..alsof Songs About Jane geen commericiele troep is

Commercieel wel, maar het is geen troep.

Hands All Over is gladder, poppier, softer. Soms doet het me meer denken aan een boyband dan aan de vroegere Maroon 5 met scherpe popsongs. Wil overigens niet zeggen dat het slecht is, het is bijvoorbeeld perfect voor de radio. Werkelijk alle nummers kunnen uitgroeien tot hits. Als dit de nieuw ingeslagen weg is dan gaat Maroon 5 veel geld verdienen. De oude fans zijn er mogelijk minder blij mee nu parels als Sunday Morning en Kiwi voltooid verleden tijd zijn. Ik geef het drie sterren omdat de opening van het album heerlijk is.

@coldwarkids.

Misschien wel, maar het was naar mijn idee niet bedoeld. Het was hun eerste album als Maroon 5 en waren nog niet bekend. Ze wilde gewoon goede muziek maken.

Na de nummer 1 hit This Love, kwam het nieuwe album IWBSBL wat een 'commerciele' weg is ingeslagen. Muziek gemaakt voor mainstream. Dat tweede album vond ik al helemaal niks, nu is het nog 3x erger mainstream geworden.

avatar van coldwarkids
Ja dat is waar. Songs About Jane is inderdaad perfect qua goede popsongs. Dit is inderdaad TE gladjes.

Ik vind hem zo slecht nog niet.
Dit is wel het geluid wat je van ze kent, dus wanneer je het vorige album leuk vind, zal deze waarschijnlijk ook wel bevallen.

avatar van 36 Degrees
Begrijpelijk dat veel mensen last hebben van de wel erg mainstream trend die de heren hier volledig doorzetten na het al erg pop-song-achtige IWSBL. Daar staat wel tegenover dat de nummers zeker niet van laag niveau zijn, verwacht catchy muziek en geen geniale composities. Persoonlijk vind ik de funky en easy listening nummers niet mis, maar dat is mijn mening he.

Nummers als 'misery', 'hands all over', 'how' en de bonus-track 'no curtain call' zullen niet snel uit mijn speellijst verdwijnen.

avatar van edwinstevens
Nummer 04 Don't Know Nothing doet mij denken aan het nummer Into the Sun van Graffiti 6

madonnagirl3
''Misery'' vind ik erg goed!
Ben benieuwd naar de rest, even luisteren van de week

avatar van KKOPPI
ik heb deze keer besolten niet te luisteren naar al die pessimisten hier

@KKOPPI,

conclusie?

avatar van Rodolfo
Top CD, beste wat ze tot nu toe gemaakt hebben!
Cover van Queen (Crazy Little Thing Called Love) hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten.
Maar de rest: helemaal lekker!

avatar van KKOPPI
Hun slechtste album. Maar ZEKER niet slecht per definitie. Waar ik Maroon 5 kende als toch wel een rock bandje is dit gewoon puur pop, met af en toe een overdrive gitaar. Wel klinken de nummers natuurlijk mooi en zuiver, maar de stem van Adam Levine is té bewerkt dus zo té pop-achtig.

Persoonlijk vind ik dit album sterker als 'Songs About Jane' maar zwakker als zijn voorganger, 'It Won't Be Soon Before Long', Het geheel luistert wel lekker weg, met als hoogtepunten 'Give A Little More' en 'Curtain Call'. Voor mij krijgt dit album toch een wel verdiende 3,5 sterren.

Kan het (helaas) niet anders beschrijven dan een heel toegankelijk pop album. Ik mis hun rock attitude een beetje

Joy
typische band van, 1 plaat in huis heb je genoeg

enkele leuke nummers, nie meer dan dat

avatar van kaztor
Typische band van: geen plaat in huis heb je genoeg.

avatar van Robbie Keane
Emile93 schreef:
Misery is echt heel erg goed!!!

Inderdaad zeg!!!!!!!!!!!!!

avatar van wvv89
Typische band van: paar nummers van elk album, niet meer dan dat:)

avatar van FB.
FB.
Gisteren in de HMH rockten ze de tent plat; ze kunnen het wel! Hopelijk gaan ze er ook nog wat mee doen op een van hun volgende cd's.
Fijne plaat is deze trouwens, minder dan de vorige 2 alleen.

avatar van Thuurke
Ik vind Maroon 5 helemaal niks, maar de single Moves Like Jagger is eigenlijk best wel lekker in de auto. Dit zal wel de zomerhit van 2011 gaan worden denk ik en dat mag hij ook.

Hunter
Never gonna leave this bed is heel erg gaaf

avatar van little_lOve
Album verrast mij, op een positieve manier. Na It Won't Be Before Long had ik de hoop een beetje opgegeven met Maroon 5, maar ik vind dit album een stuk fijner dan het vorige. Nog steeds zijn het geen hoogvliegers, maar lekkere popnummers, waarvan ik sommige al na twee keer kan meezingen (lees: blèren). Zoals Last Chance en Misery. Songs About Jane blijft mijn favoriet van Maroon 5, maar dit album zet ik ook graag op. Geen hoogstandje, maar wel lekker.

3 sterren.

deric raven
Valt mij niet tegen, ik vond juist dat de zanger op Songs About Jane teveel zijn best deed om als Red Hot Chili Peppers te klinken.
Hier hoor je gewoon een goede zanger met een eigen geluid.