Hallo Venray - Vegetables & Fruit (2005)

Label: Excelsior

1. The Captain (2:56)
  2. Travelling (3:15)
  3. Holy (5:05)
  4. Orange (4:50)
  5. Kicking (1:48)
  6. Big Catch (3:52)
  7. Piling It Up (3:18)
  8. I Know What the Problem Is (4:58)
  9. Weirdo (3:37)
  10. Paris (2:30)
  11. Solid (4:49)
  12. Same Feeling (2:40)
Prima terugkeer op het Excelsior-label. De band klinkt weer fris en kan er met deze cd zeker wel tegenaan.
Hallo Venray bewijst dat het nog steeds aan de top in Nederland behoort.

Nog nooit van de band gehoord. Dus ben benieuwd in welke straatje deze mannen behoren?

Dit album is een aanraden geweest van een vriend van mij en het klinkt erg leuk. Ken de band verder absoluu niet, maar het klinkt toch wel erg goed...

avatar van Janz
Bloompje schreef:
Nog nooit van de band gehoord.

Ga je schamen.

Oke oke, ik heb het album beluisterd en het is niet verkeerd, mijn persoonlijke favorieten zijn Orange en Kicking. 3.5*

Wat een superplaat blijft dit toch!!

avatar van philtuper
Superband, superplaat. Ben al jarenlang trouw volger van Neerlands tofste band. En dat zal ik blijven doen zolang ze dit soort kwaliteit muziek blijven maken.