Daz Dillinger - This Is the Life I Lead (2002)

Label: DPG

1. Intro - D.P.G.C. 4 Life (0:52)
  2. Drama (4:02)
  3. Ain't That Somethin (4:21)

met Crystal en P.F.N.

4. Bitch Bitch Bitch Make Me Rich (4:59)

met Too $hort

5. Keep It Gangsta (4:13)
  6. I Live Every Day Like I Could Die That Day (3:58)
  7. Load Up (4:00)

met Tanya Herron

8. Run tha Street (5:00)
  9. We Do This Passion! (3:16)
  10. Redrum Galour! (3:40)

met Mean Piece

11. This Is the Life I Lead (4:29)
  12. Outro D.P.G.C. 4 Life (1:28)
avatar van thomzi50
Ik denk zijn slechtste album. 2 sterren, vooral nummer 4 is een echte ramp (zie titel)

slechtste album, idd ja

avatar van Jorge-E
@ thomzi50: Ik vind dat anders een geweldig nummer.

Mezelf
Idd, de titel komt niet intelligent over (eigenlijk geen enkel werk van Daz, het is gewoon domme, inhoudsloze muziek) maar het nummer klinkt wel lekker vind ik.

Ik weet niet wat het is maar ik zit altijd met Daz in een twijstrijdigheid. Aan de ene kant is het gewoon muziek die werkelijk waar nergens over gaat, maar aan de andere kant kun je gewoon niet ontkennen dat Daz een oor heeft voor het producen van steengoede producties.

Ik geef dan ook een 3, omdat er genoeg goeds aan valt op te merken.

avatar van Jorge-E
Inderdaad he, als de teksten nergens over gaan, en de beats, productie, flow... geweldig zijn, wordt het album vaak afgebroken. Nergens voor nodig toch?
Natuurlijk is het best als er een goede tekst is. Maar als het maar goed klinkt, wat bij Daz vaak lukt.

avatar van idioot2
Nummer 2 en 5 zijn lekker. Maar ver niet heel bijzonder..

avatar van Dead_Presidents
Bitch Bitch Bitch Make Me Rich ?