Trey Songz - Passion, Pain & Pleasure (2010)

R&B
Label: Atlantic

1. Here We Go Again (Interlude)
  2. Love Faces

met Nicki Minaj

avatar van UmindC
Nicki Minaj

avatar van Reijersen
Deze man is ooit als een groot talent gepresenteerd. Zijn eerste album was ook best aardig, maar het werd van slechter tot erger en vraag me af of iemand hier nog op zit te wachten.

avatar van Kid
Kid
'The album debuted at number two on the US Billboard 200 chart, selling 240,000 copies in its first week.'

Best veel mensen dus.

Ik vind dit een zeer degelijk album en vooral in nummers als Love Faces hoor je dat hij een hele goede stem die heel sensueel klinkt. Ik moet wel toegeven dat op heel dit album een beetje minder is bij het album van MTV Unplugged.

avatar van catdog
Eerlijk is eerlijk: de verse van Nicki Minaj op "Bottoms Up" is tamelijk briljant