Atmosphere - Headshots: Se7en (1999)

Label: Rhymesayers

1. Sep Seven Game Show Theme (4:09)
  2. Round & Round (3:43)
  3. Tracksmart (4:10)

met Gene Poole

4. Chokin on the Wishbone (4:10)
  5. The Jackpot / Swept Away (5:36)
  6. @ It Again (2:07)
  7. The Stick Up (4:11)

met Eyedea

8. Lyle Lovette (1:28)
  9. Higher Living (4:33)
  10. To the Break of Sean (3:22)
  11. Deer Wolf (3:42)
  12. Molly Cool (4:50)
  13. Dungeons & Dragons (4:46)

met Musab

14. Anterlude (0:38)
  15. Advanced Communications (2:56)
  16. A Tall Seven & Seven (2:00)
  17. 32 Red Dog (2:07)
  18. The Abusing of the Rib (3:37)
  19. Write Now (Multiples # 4) (1:59)
  20. I Wish Those Cats @ Phobia Would Give Me Some Free Shoes (3:45)
  21. Heart (4:05)
ik had eerst 4,5 gegeven, ik dacht effe dat het zijn album: god loves ugly was, ja ik weet het dom, maar in ieder geval ik heb headshots ook in mijn bezit maar naar het luisteren van het album, ben ik zeer teleurstellend, ik dacht atmosphere zou wel weer een sterk album leveren, maar niet echt dus.
Beetje old school, en saaie en magere flinterdunne beats.

maar toch nog 3*

nu snap ik het, het is een oude freestyle tape/ recording, in de tijd van het album overcast, maar toch kon ie de beats naar mijn smaak wel wat beter maken. http://www.pitchforkmedia.com/...

Music
is dit het soundtrack van de film: se7en met brad pitt en morgan freeman???

avatar van thomzi50
Het doet me soms een beetje denken aan 'Infinite' van Eminem, dit album. Vind het voorlopig íets beter, maar echt overtuigend is het toch niet. Leuk voor de collectie, zullen we maar zeggen; helaas heb ik God Loves Ugly dan weer niet..

avatar van Rene1979
Ik vind dit wat oldskooler klinke maarr slecht is het allerminst..
Heb deze nu ook in de collectie net als alle andere albums en veel van de ep's

avatar van JLjuju
Heerlijke CD. Kan nog een 4,5 worden. Dit is gewoon de Atmosphere waar ik van hou.

avatar van FlyLo
Zelfs voor een mixtape (of wat dit ook moet voorstellen) vind ik het erg slecht. De producties zijn ronduit bedroevend en Slug klinkt nóg scheller dan gewoonlijk.

avatar van Rene1979
Ik zie dit nog wel stijgen naar een 4... Ik vind niets van Slug en Ant slecht.

avatar van Rene1979
Heb de plaat nu op triple vinyl en ik blijf hem toch erg goed vinden en ga dan ook naar een 4,

avatar van Silky & Smooth
Ondanks dat Slug hier duidelijk anders klinkt dan later vind ik hem hier ook bijzonder goed. Zij flow is af en toe echt geweldig. Ant laat het hier soms wel wat afweten...