Big L - 139 & Lenox (2009)

Label: Flamboyant

10. Who You Slidin Wit [Buckwild Remix]
  11. Universal Freestyle
  12. Devil's Son [Live in Amsterdam]
Rene1979
Flamboyant brengt toch weer wat materiaal van Big L naar buiten

avatar van UmindC
Nou, ik hoop dat het wat wordt.

Ik zie veel bekende titels...

avatar van TheLegacy
Dit is gewoon bijna hetzelfde als The Archives :S

avatar van MAS
MAS
Een overbodige release als je The Archives 2006 - 2010 kent. Die kende ik niet (nu wel ) dus ik vind dit wel vermakelijk. Een 3,5.

avatar van Kill_illuminati
Devil Son live in Amsterdam is erg goed. Ik hoop dat ze ooit het hele live conert gaan uitbrengen op plaat. AG en Big L klinken daar erg goed namelijk.

Ik dacht eigenlijk dat dit 'het nieuwe album van Big L' zou zijn, maar misschien is dat toch deze: Big L - Return of the Devil's Son (2010) ?

The Archives al tijden geleden gecheckt, dus dit is doelloos.

avatar van ijsduivel
Deze kwam toch uit 2009?

avatar van MAS
MAS
Nee 2010.

avatar van Verbston
Kill_illuminati schreef:

Je bedoelt deze Big L & A.G. - Live In Amst...

avatar van Kill_illuminati
Ik bedoelde die inderdaad. Ik wist niet dat het album op de site stond (des tijds volgens mij ook niet). Goed album btw.

avatar van Verbston
Die heb ik inderdaad ongeveer een maand na je comment op de site gezet zie ik. Een erg dope registratie voor de Big L liefhebbers.
Heb hem origineel op CD en zelfs nog n paar sealed! Ik moet eens de moeite nemen ze op eBay te zetten