Circle II Circle - Consequence of Power (2010)

Label: AFM

1. Whispers in Vain (5:24)
  2. Consequence of Power (4:23)
  3. Out of Nowhere (4:09)
  4. Remember (5:28)
  5. Mirage (5:04)
  6. Episodes of Mania (5:07)
  7. Redemption (5:29)
  8. Take Back Yesterday (5:01)
  9. Anathema (5:14)
  10. Blood of an Angel (5:07)
avatar van Metalhead99
Door de zanger uiteindelijk toch nog 3.5*. De zanger zingt erg goed en heeft een goeie indruk achter gelaten. De instrumentalen waardoor hij begeleid word zijn alleen niet boeiend. Ik kan me van de instrumentalen in ieder geval niks bijzonders meer herinneren, maar de zanger heeft een geweldige stem!

avatar van Sinner
Na een eerste beluistering valt deze me toch wat tegen. Slecht is het allemaal niet - maar het begint wel wat voorspelbaar te klinken, met name door de zang van Stevens. Het lijkt wel of de songs opgebouwd zijn rond dezelfde, steeds maar weer herhalende zanglijnen die ik ook al ken van de vorige cd's. Stevens heeft nog steeds wel een erg goede stem maar waar het hem aan ontbreekt is variatie en durf. Verder zijn de nummers zelf ook niet bijster spannend. Voorlopig hooguit een 3.

avatar van rushanne
Ik sluit me bij m'n voorgangers aan, de muziek heeft weinig meer om het lijf, alleen de stem is de positieve uitzondering. Daarom een magere 3* voor Zak Stevens