Bucket & Co - Guitars, Beers & Tears (2010)

geen stemmen

Label: Jerkin Crocus

1. Guitars, Beers & Tears (4:37)
  2. Girl of My Dreams (3:46)
  3. Make Up Your Mind (4:45)
  4. Somebody to Love (3:21)
  5. Why You Call (4:57)
  6. If You Need Me (4:17)
  7. Reach Out (3:37)
  8. I'd Lie to You (3:57)
  9. Survive (4:18)
  10. Life (3:53)
  11. Why Can't It Be (3:45)
  12. Mr. Nobody (5:12)
avatar van Sebashuis
Dave "Bucket" Colwell met zijn nieuwe project.

Bucket heeft naar mijn mening een groot deel van zijn bekendheid te danken aan Iron Maiden. Zo was hij onder andere gitarist bij de groep A.S.A.P. het project wat Adrian Smith (gitarist van Iron Maiden) begon toen hij Iron Maiden voor een tijd verlaten had. Ook was Cowell lid van de band "The Entire Population of Hackney", een zijproject waarin ook leden van Iron Maiden in meededen.

Het nummer Reach Out is door Iron Maiden uitgebracht als B-side op de Wasted Years single. Daar nummer is oorspronkelijk door Colwell geschreven en ook weer op deze CD te vinden.

Adrian Smith doet op deze CD mee met de nummers "Make Up Your Mind" en "Reach Out". De CD is geschreven en geproduceerd door Cowell zelf.

Nu nog even wachten tot 1 november.