Metallica - Six Feet Down Under EP (2010)

Label: Universal

1. Eye of the Beholder [Live] (6:33)
  2. ...And Justice for All [Live] (9:53)
  3. Through the Never [Live] (3:40)
  4. The Unforgiven [Live] (7:02)
  5. Low Man's Lyric [Live - Acoustic] (7:00)
  6. Devil's Dance [Live] (5:49)
  7. Frantic [Live] (7:46)
  8. Fight Fire with Fire [Live] (5:09)
avatar van Guinness1980
1. Eye of the Beholder - Recorded live on May 4, 1989 at Festival Hall in Melbourne
2. ...And Justice For All - Recorded live on May 4, 1989 at Festival Hall in Melbourne
3. Through the Never - Recorded live on April 8, 1993 at the Entertainment Centre in Perth
4. The Unforgiven - Recorded live on April 4, 1993 at the National Tennis Centre in Melbourne
5. Low Man's Lyric (Acoustic) - Recorded live on April 11, 1998 at the Entertainment Centre in Perth
6. Devil's Dance - Recorded live on April 12, 1998 at the Entertainment Centre in Perth
7. Frantic - Recorded live on January 21, 2004 at the Entertainment Centre in Sydney
8. Fight Fire With Fire - Recorded live on January 19, 2004 at the Entertainment Centre in Brisbane

Metallica To Release "Six Feet Down Under" EP - in Metal News ( Metal Underground.com ) - metalunderground.com

avatar van tribaltyn
om nog maar ff wat stokoude koeien uit de sloot te verkopen

avatar van lovegun
Ik neem aan dat hier op zijn minst een dvd bij zit?
Want anders is dit wel erg overbodig

lovegun schreef:
Ik neem aan dat hier op zijn minst een dvd bij zit?
Want anders is dit wel erg overbodig

Zit er volgens mij niet bij.

Zag op internet al een prijs van 17,99 staan, deze laat ik dus mooi aan me voorbij gaan.

avatar van Cliznitch
Ach alleen leuk voor de die-hard fans die werkelijk alles van Metallica in de platenkast willen hebben. Voor al die anderen: wat Tribaltyn zegt.

avatar van CWTAB
Hmm niet zo'n interesting release, minder kwaliteit van opnames (metallica verontschuldig zich hier ook voor ?!?)

leuk om nog es wat load/reload materiaal te horen maar voor de rest...

heavy fans only

CWTAB schreef:

leuk om nog es wat load/reload materiaal te horen maar voor de rest...

Staat er maar 1 nummer van op (Devil's Dance)

avatar van CWTAB
en low man's lyrics?

frantic is hier ook maar in een magere versie aanwezig, fight fire with fire is dan wel weer een sterke afsluiter

miloz
Behalve een paar fanatieke Aussies, kan ik me niet voorstellen dat hier iemand op zit te wachten.

CWTAB schreef:
en low man's lyrics?

Je hebt gelijk, was in de war met een nummer van Garage Inc

avatar van kaztor
Vergis je niet. Een live-eptje van 'Tallica is vandaag de dag stukken beter dan een nieuw album.

avatar van Kill_illuminati
Remaster Live Sh*t: Binge & Purge in HD met een goed geluid voor een acceptable prijs en ik zal de heren spekken. Maar dit? Nee dank je als is de setlist wel fijn. Een beetje de "unusual" nummers van Metallica.

avatar van kaztor
Live Sh*t klinkt toch mooi zoals ie is?

avatar van Nicholas123
De nummers op zich is niet zoveel mis mee. De performances ook niet echt. Het is echter allemaal van een belabberde bootleg kwaliteit. Een officiële Metallica release zou wel een iets beter opgepoetst geluid mogen bevatten. Nu is het niets meer dan een curiositeit voor de verzamelaars.

avatar van glenn53
0,5
Shit miskoop van de maand

avatar van Casino Boogie
glenn53 schreef:
Shit miskoop van de maand

Mee eens.

avatar van Thomzic
Slechte kwaliteit van de opnames? Is Metallica slecht op dreef?

avatar van paulisdik
Slechte kwaliteit opnames.

Zeer goede nummer, verschrikkelijk geluid. Jammer van deze TOP band

avatar van Sir Spamalot
Al na de eerste tonen van deze lange EP keek ik alsof ik in een citroen had gebeten. Metallica noemt dit opnames van de fans en hun marketing kennende (Hé, Lars?) ongetwijfeld voor de fans aan de andere kant van de wereld, down under. Meer dan een hebbeding in het Nederlands, een totetrekker in mijn West-Vlaams is dit niet. Op het wonderlijke internet vallen ongetwijfeld betere opnames te vinden. Ik heb nog een opmerking, ik val over het feit hoe vals en uit tempo de Four Horsemen soms samenspelen. Dat hebben we dan ook weer gehad en het heeft me geen cent gekost...