Robert Ashley - Private Parts (1978)

Electronic / Avant-Garde
Label: Lovely

1. The Park (21:43)
  2. The Backyard (23:55)
avatar van Jazper
"That fourteen dollars and twenty-eight cents is more attractive than fourteen dollars because of the twenty-eight"

Schitterende zin. Eens ook.

avatar van Minneapolis
Wow.. dit is hypnotiserend prettig. Als ik weer iets zoek om tot rust te komen weet ik dit te vinden. Ik vraag me wel af hoe iemand de lp (immers voor het cd of Spotify tijdperk) ooit nog heeft kunnen omdraaien na het beluisteren van kant A.

avatar van Jazper
Minneapolis schreef:

Omdat je dusdanig gehypnotiseerd bent dat omdraaien niet meer lukt?

avatar van Minneapolis
Jazper schreef:

Omdat je dusdanig gehypnotiseerd bent dat omdraaien niet meer lukt?

Haast wel ja. maar het is positief. Ik weet niet of die broer van Rick het wetenschappelijk benaderd heeft of dat het toeval is, maar hij weet met zijn stem, synthesizer en percussie resonerend in mijn hoofd echt een soort trance te creëren.