British Sea Power - Zeus EP (2010)

Label: Rough Trade

1. Zeus (7:02)
  2. Cleaning Out the Rooms (7:11)
  3. Can We Do It? (2:50)
  4. Bear (5:56)
  5. Pardon Our Friends (2:35)
  6. MongK (4:57)
  7. Kw-h (3:22)
avatar van OscarWilde
Wat kijk ik hier naar uit! Hopelijk even goed als de The Spirit of Saint Louis Ep. Wat is BSP toch een belachelijk onderschatte groep

avatar van cbokhove
Erg goede EP weer

avatar van OscarWilde
Inderdaad, zeer leuk, ecclectisch. Ben ook blij dat Cleaning out the rooms uiteindelijk op de nieuwe (Valhalla Dancehall blijkbaar) zal terechtkomen, al had Bear er ook niet misstaan

avatar van ilmrm
Waarom zie ik hem nergens liggen.

Ik heb hem natuurlijk wel beluisterd.
Ze zetten de stijgende lijn nog steeds voort. (Naar mijn mening.)
Vooral Zeus en Bear liggen lekker in het gehoor.

avatar van Helicon
Eeen heerlijke EP (van maarliefst ruim 42 min) Het nummer Bear is prachtig prachtig

Parlotones
Helicon schreef:
Eeen heerlijke EP (van maar liefst ruim 42 min) Het nummer Bear is prachtig prachtig

Hoe kom je bij 42 min. Als dat zo was dan spreken we toch van een volwaardig album.

avatar van Helicon
Parlotones schreef:

Ik heb een uitvoering met 8 nummers. Laatste is een hidden track "Retreat" van bijna 9 min. Een verstild nummer. Dus in totaal 42 min vandaar

Parlotones
Helicon schreef:

Oké ben gek op Hidden tracks omdat ze vaak lang zijn.