Tony Joe White - The Shine (2010)

Blues
Label: Munich

1. Season Man (5:00)
  2. Ain't Doing Nobody No Good (4:47)
  3. Paintings on the Mountain (5:43)
  4. Tell Me Why (6:12)
  5. All (5:39)
  6. Long Way from the River (6:07)
  7. Strange Night (4:29)
  8. Something to Soften the Blow (4:56)
  9. Roll Train Roll (5:42)
  10. A Place to Watch the Sun Go Down (4:08)
avatar van BenZet
Een nieuwe Tony Joe, ik heb hem nog niet gehoord, maar dat gaat zeker gebeuren. Deze man maakt geen slechte muziek. Ik verwacht er niet iets heel spectaculairs van maar dat moet je bij hem ook niet verwachten. Gewoon mooie Swamp Rock!

avatar van akira124
Helaas een veel te braaf album

avatar van BenZet
Inderdaad een braaf album. Maar wel lekkere laid back muziek die op elke gelegenheid/ gezelschap opgezet kan worden. Erg sfeervolle plaat voor de donkere dagen.

avatar van Madjack71
Tony Joe White draait al een geruime tijd mee in zijn genre en hoeft zich niet meer zonodig te bewijzen. Verders zij het hem ook nog gegeven dat hij heden ten dage goed bij stem is gebleven. Laid back is het idd. , maar het hangt naar mijn gevoel wel heel dicht tegen het saaie aan. Een paar laid back nummers kunnen geen kwaad en aan het begin van dit album, denk ik, dit komt wel goed, maar als ik ongeveer halverwege ben, is het alsof ik gewoon in slaap gezongen wordt.