Mariah Carey - Merry Christmas II You (2010)

Label: Island

1. Santa Claus Is Coming to Town [Intro] (0:22)
  2. Oh Santa! (3:31)
  3. O Little Town of Bethlehem / Little Drummer Boy (Medley) (3:32)
  4. Christmas Time Is in the Air Again (3:01)
  5. The First Noel / Born Is the King [Interlude] (4:32)
  6. When Christmas Comes (4:46)
  7. Here Comes Santa Claus (Right Down Santa Claus Lane) / Housetop Celebration (3:28)
  8. Charlie Brown Christmas (2:49)
  9. O Come All Ye Faithful / Hallelujah Chorus (3:38)

met Patricia Carey

10. O Holy Night [Live from WPC in South Central los Angeles] (5:00)
  11. One Child (4:25)
  12. All I Want for Christmas Is You (Extra Festive) (4:02)
  13. Auld Lang Syne (The New Year's Anthem) (3:47)
  14. Oh Santa! [Jump Smokers Remix] * (3:53)
avatar van Mjoesik
Mariah.. ze is en blijft eentje waar ik een soort van liefde voor heb ontwikkeld ooit en er niet van afgeraak. Merry Christmas II You is weer een album dat ik meer speel dan ik durf zeggen. Vind het gewoon fijn om naar te luisteren. Leuke liedjes, foute liedjes die leuk zijn.. goh.. thanx to my sis and brother for giving this with xmas! Wordt een lange kerst dit jaar!!

avatar van Madjack71
Maria Carey begint net als JLo de jaren te voelen en niet alleen haar stem begint te zakken. Onderstaande uitvoering van All i want for Christmas is toch wel op momenten heel vals, dan kan ze nog zoveel schildergebaartjes maken met haar handen, maar het blijven krassen.

YouTube - Mariah Carey (All I Want for Christmas Is You) NCT Lighting 2013 UNDUBBED

avatar van Bubblez
Madjack71 schreef:
schildergebaartjes

avatar van Fathead
De hoes is werkelijk prachtig. Vooral de sneeuwpop. Ik vraag me vooral af waar zijn wortelneus is...

avatar van spinout
Ik vroeg me al af waarom Mariah zo lacht.