Kid Rock - Born Free (2010)

Label: Atlantic

1. Born Free (5:13)
  2. Slow My Roll (4:18)
  3. Care (4:12)

met Martina McBride en T.I.

4. Purple Sky (4:05)
  5. When It Rains (4:45)
  6. God Bless Saturday (3:34)
  7. Collide (4:49)

met Sheryl Crow en Bob Seger

8. Flyin' High (4:03)

met Zac Brown

9. Times Like These (5:56)
  10. Rock On (5:22)
  11. Rock Bottom Blues (3:51)
  12. For the First Time (In a Long Time) (5:46)
  13. Care [Demo] * (4:25)

met Mary J. Blige

SPAROOD
Een nieuwe Kid Rock, hier kijk ik wel naar uit.

Kan niet wachten ! Kid Rock rules !!!

Rizz
Zo, best een lekker album op het eerste gehoor.
Gezellig, swingend, niet te puberaal. Deze Kid Rock mag ik wel.

SPAROOD
Care valt me toch eigenlijk een beetje tegen. Had ik meer van verwacht. Vrij saai nummer, de rest straks even luisteren

Wat een bagger album !! Rick Rubin mag nooit meer in de buurt van een studio met Kid Rock komen !! Had veel van de samenwerking verwacht, maar de goede man verpest alles wat Kid Rock groot gemaakt heeft. Shame on him..

avatar van guitarwally
Jemig, bijna elk nummer begint met de drummer die aftelt. Weinig inspiratievol.

avatar van Ducoz
Is het wat?

When It Rains klinkt prima!

Overigens is het geen Martina McBride die meezingt op 'Care', het is Mary J. Blige..

avatar van snarf349
Zeker geen slechte Amerikaanse rock en Gast Rock zingt niet onverdienstelijk. Leuk om naar te luisteren als je iets (in mijn geval de kerstboom optuigen) aan het doen bent.
Niet meer en niet minder.

avatar van Arrie
Het refrein van Born Free doet me heel erg denken aan Born to Run...
Verschrikkelijk nummer trouwens. (Born Free, niet Born to Run )

avatar van slash39
ja klinkt wel lekker kid rock klinkt altijd wel lekker opzich

avatar van Ducoz
Ja lekker rustig, hij doet z'n ding en laat het ook zo klinken. Toch wel een beetje laid back attitude

avatar van Slowgaze
Martypeople schreef:

Ik denk dat Rick Rubin toch wel wat kalibers groter is dan Kid Rock... Aparte omdraaiberedenatie van jou zeg.