Herrie - Kattekwaad! (1991)

Alternatieve titel: Katte-kattekwaad!

1 stem

Belgiƫ
Label: HKM

1. Kattekwaad (4:16)
  2. Mijn Zuster Is een Geit (1:43)
  3. Jongens (3:02)
  4. Hallo met de Zoo? (3:30)
  5. Klinkers en Klankers (3:42)

met Urbanus

6. De Meester Is Ziek (2:39)
  7. Papa Komt Me Vandaag Halen (3:03)
  8. Beer in de Weer (Moose on the Loose) (2:26)

met Jan De Smet

9. Kei Tof! (2:44)
  10. De Kattekwaad Blues (4:08)
  11. De Zee (3:06)
  12. Karel (3:25)
  13. Co Co Papa (3:34)
  14. Het Moeilijke Woorden Moment (3:34)
  15. Verliefd op Je 8 1/2 (3:09)
avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
De "soundtrack" van het toenmalige kinderprogramma van Kathy Lindekens op Radio 1.

Het kinderkoor Herrie - met o.a. Tijl Corremans op "De Kattekwaad Blues" die zich 13 jaar later bij acapellagroep Voice Male zou voegen - zong nummers die gecomponeerd en geschreven werden door:

01) Jan De Smet
13) Guido Van Hellemont
14) Guido Van Hellemont / Wim Bulens
15) Dheveran Coleman / Kathy Lindekens

avatar van Supersid
Ik ken(de) het programma niet, en gezien de bovenstaande referenties nogal prominent op de hoes vermeld staan, was ik me daar in de kringloopwinkel al aan het verlekkeren op een verborgen pareltje (meneer Matthysen enzo). In de auto er al achter gekomen dat het een kinderkoor betreft: qua domper op de feestvreugde kon het tellen...

Doorsassen naar de kinderen maar...