Mark Deez - Bootstrap Theory (2010)

1 stem

7. My Time (4:39)

met Antonio Chance

8. Act a Fool (2:48)

met Respect tha God en Powder

9. Verbal Earthquake (4:00)

met Tislam the Great

10. Boot Rap (3:47)

met Kool G Rap en Canibus

11. End the Misery (4:13)

met DChesron

12. The Industry (4:36)

met Spawk One

13. Turmoil (3:11)
  14. Conquest (3:33)

met Block McCloud

15. Carnage Coalition (5:50)

met Lord Lhus, Apacalypze en Dr. iLL

16. Nothing 2 Talk About (4:05)
  17. Black Out (2:56)
  18. Chakra Stone (3:28)
  19. Outro (1:20)
avatar van Elohim
ik verwacht hier veel van!

zeer interessante gastartiestenlijst, de track met Block is nog best te pruimen, hij flowt redelijk lekker, stemgebruik is leuk, tekst is redelijk, en hij doet eindelijk GEEN refreintje. de track met Kool G en Bis is close bij een instant classic

tot nu toe belooft dit een lekker album te worden van vette beats, interessante soort van battle-rap-teksten en lekker veel gastartiesten, dus (waarschijnlijk) veel afwisseling.

na even zoeken een download link gevonden, ik denk dat dit echt genieten gaat worden

voor nu een 3,5* voor de zeer vette nummers die ik gehoord heb

ik kan me trouwens herinneren dat ene Big G alles heeft geproduceerd, meeste beats zijn gewoon echt vet, iemand meer info over die man?

De Schaafkaas
Objectief oordeel; een paar tracks geluisterd en dan een 3,5. Zou je je stem niet verwijderen? Aangezien je zelf verklaard niet het hele album beluisterd te hebben.

avatar van Elohim
Nee, nu je het zo zegt is dat inderdaad een beetje een domme stem. Maar nu heb ik het album al meerdere keren goed beluisterd en blijft mijn stem bij een 3,5. Misschien een 4 maar daar ben ik nog niet over uit. XD