Lang & Gelukkig (2010)

Score / Pop
Label: Cloud 9

1. Echte Dames (2:00)
  2. Wolvensong (1:24)
  3. Als Ik Niet Nodig Ben (2:19)
  4. Laat Je Hoofd Niet Hangen (2:00)
  5. Assepoes en Knoop (1:40)
  6. Alles Wat Jij Doet (2:39)
  7. Poëzie (2:14)
  8. Samen Zijn (3:12)
  9. Vannacht (1:32)
  10. Kalinka Stereo (1:51)
  11. Lang & Gelukkig (1:40)
  12. Opening Lang & Gelukkig (Score) (2:33)
  13. Daar Komen de Jagers (Score) (2:06)
  14. Het Bal Wordt Geopend (Score) (1:17)
  15. Het Paleis (Score) (1:10)
  16. Knoop Alleen (Score) (2:26)
Vandaag de dvd maar eens gekocht (in de bioscoop was het immers genieten geblazen).
Bij deze dvd zit ook de cd. Blijkbaar verkoopt ie niet zo best

Is dat laatste terecht? Als je van wat flauwe liedjes houdt die echt in de film thuis horen niet, maar verder is het als losstaande cd voor mij niet bijster interessant. Bekende nummers (o.a. That's What Friends Are For en Loving You) die een Nederlandse vertaling krijgen met teksten bedoeld voor de film of een bekende hit als Samen Zijn komt er op voor.

Kolderiek? Zeker, maar dat komt het best tot zijn recht in de film zelf, en dan nog moet je er van houden. Zo los als cd zal het waarschijnlijk niet snel meer uit de kast gehaald worden. Pardon; het dvd hoesje