Phaeleh - Fallen Light (2010)

Electronic

met Soundmouse

8. Mantra (6:01)
  9. Ellipse (4:48)
  10. Hollow (5:44)
  11. Ghosts of Memories (2:00)
  12. Sundown (5:39)
  13. Fallen Light (6:15)
(verwijderd)
Integraal te beluisteren Phaeleh's Soundcloud: Phaeleh

Prachtig album. Ik denk dat je het moet leren waarderen, maar als je het eenmaal hebt geaccepteerd is succes verzekerd!

FRIPI
elpee91 schreef:

Ik heb dit album maar ook deze artiest vaak genoeg gehoord maar ik wordt er niet warm of koud van.

FRIPI schreef:

Dat kan. Over smaak valt niet te twisten. Ik neem aan dat je een artiest als Burial ook niets vindt?

FRIPI
elpee91 schreef:

Dat zeker wel maar Phaeleh haalt zijn niveau bij lange na niet. Ik hoor ook geen overeenkomst dat ik wel bij Volor Flex of Synkro hoor.

Untrue vind ik een van de beste elektronische muziek albums van de laatste 10 jaar.

FRIPI schreef:

Nouja, ik vind het in ieder geval vernieuwend klinken. En ik vind Phaeleh zeker in de buurt komen bij Burial. Niets qua sound, wel qua innovativiteit.