Blues Brother Castro - Money Maker Me (2004)

Label: RaRa

1. Loaded Gun (2:33)
  2. Modern Day Hilarious Money Maker Me (2:36)
  3. Welcome to My Rock and Roll (2:30)
  4. Drunken Boy (3:08)
  5. Dress (3:19)
  6. Want To (2:23)
  7. Satisfy Yourself (2:07)
  8. More (2:56)
  9. Good Enough (2:29)
  10. Little Shit (3:25)
  11. Radio Lovers (4:36)
  12. Solid Gold (2:30)
avatar van Bert Wasbeer
Waarom is deze band niet VEEL bekender?? 90% van de rockmuziek in Nederland mag de voeten van deze band nog niet kussen

avatar van lebowski
Ik heb ze live gezien, meer dan goed . Kan het album zich meten met die sfeer, die energie?

Mojo Pin
Uitstekende plaat van Blues Brother Castro met een hele internationale sound.

15 stemmen nog maar

Kom op mensen, deze band verdient meer aandacht!

handsome_devil
Tof album Jammer dat er zo weinig stemmen op uitgebracht zijn. Ik denk dat liefhebbers van Shellac, Big Black en Sonic Youth dit album toch wel kunnen waarderen.

Denk ook Pixies.

avatar van Petterson
Mensen, vind je dit tof, ga dan 22-20's luisteren. Vergelijkbaar bandje, mag ook wel eens onder de aandacht.

Ik ken een aantal nummers van Blues Brothers Castro, onder andere Flirt. Het probleem is, ik kan nergens een album vinden op internet. Als iemand weet waar ik dit (gratis ) kan downloaden, hoor ik het graag