Terror Danjah - Undeniable (2010)

Electronic

13. Time to Let Go
  14. Story Ending
  15. Creepy Crawler [Jungle Mix] *
avatar van frans swa
Tof debuutalbum van deze (schijnbaar) grime-pionier. Staan een aantal hele vette tracks op de eerste helft, vooral die zonder vocalen. Het is een stuk toegankelijker dan ik had verwacht, vooral t dansbare I'm Feelin U...
Naar t einde wordt t wel wat minder, maar mijn 4 sterren heeft ie dan al verdiend
De moeite waard!

avatar van trebremmit
Ik vind het naar het einde toe wel wat beter worden, maar over het algemeen vind ik het vreselijk cheesy met stomvervelende samples.

avatar van frans swa
stelletje gekken!

avatar van RogerV
Ik vind het wel aardige muziek. Dat geld met name voor de instrumentale tracks. Wel gaat die sample van dat lachje af en toe wat vervelen.

avatar van John Doe
Gave electronische grime/uk-bass producties. Mooi pallet aan volle geluiden en strak effectengebruik. Op dat terrein hoort dit bij het beste uit deze muziektak. Melodieus is dit alleen heel saai voor mij, heel makkelijk, met weinig emotie en bijzonderheid en dat steekt af tegen de verder mooie drive. Los van de melodie is het sterk. Wat aandacht besteden aan mooie melodieën en hij wordt zo een meer regerende naam in de electronica. Meestal zie je dat mensen een beetje makkelijk in hun eigen wereldjes blijven hangen, dus dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Laten we ons maar richten op de sterke punten van dit album, dan is het aardig genietbaar.