Munk - Cloudbuster (2008)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Gomma

1. Live Fast! Die Old! (3:42)

2. Down in L.A. (4:03)

met Missy Goertz

3. Interludus #1 (0:22)
  4. You Never See Me Back Down (3:10)
  5. The Rat Race (3:53)
  6. Under Kontrol (4:18)
  7. No Milk (3:04)

8. Monopteros (3:59)
  9. Bohemian Mud Strut (4:18)
  10. Interludus #2 (0:31)
  11. Il Gatto (3:15)

12. PsychoMagic (4:21)
  13. Interludus #3 (1:42)
  14. The Knights of Heliopolis (6:37)
Down in L.A. is wel een leuk nummer. Fijne electropop.

avatar van I-do-not-exist
Klopt. De Shazam Remix van dat nummer is ook wel redelijk bekend al voegt die niet zoveel toe. Verder staan er nog wel wat lekkere nummers (1, 4, 7, 8, 9 en 14 bijvoorbeeld) op dit album, maar hij is net iets minder dan het vorige album heb ik het idee. Misschien mist een echte topper zoals Kick Out the Chairs op "Aperitivo"
De Cut Copy Jackmaster Remix van (You Never See Me) Back Down is dan wel weer briljant. Het origineel is bijna niet terug te horen. Één van mijn favoriete remixes.

Die Shazam-remix is ook wel leuk inderdaad. Ik zal die Cut Copy-remix eens opzoeken, die ken ik nog niet.

avatar van Smallprint84
Het 1e nummer is prima, met de sexy Asia, Asia is cool