Redman - Reggie (2010)

Alternatieve titel: Redman Presents Reggie

Label: Def Jam

1. Reggie [Intro] (1:40)
  2. That's Where I B (3:02)

met DJ Kool

6. All I Do (3:57)

met Faith Evans

7. Lemme Get 2 (3:59)

met Saukrates

8. Mic, Lights, Camera, Action (3:34)
  9. Cheerz (4:22)

met Ready Roc en Melanie Rutherford

10. Rockin' Wit da Best (2:58)

met Kool Moe Dee

11. Lite 1 Witcha Boi (3:52)

met Method Man en Bun B

12. When the Lights Go Off (4:47)

met Poo Bear

13. Tiger Style Crane (2:39)
Hier heb ik even zin in

avatar van -marco-
Iemand al wat van gehoord? album is uit nu!

avatar van thgryda
Ik ga em zo eens checken, maar wtf met al die albums die weer allemaal te gelijk uit komen terwijl er tijdens de zomer geen ene hol te ontdekken viel. Tzal weer kerstmis zijn

avatar van thgryda
Het zal niet voor vandaag zijn, blijf hangen aan nwl en smoovths album

avatar van Kill_illuminati
Zo te zien is dit album al over 4 dagen uit.

avatar van Delars
Het klinkt allemaal nogal appart, heel veel beats op basis van synths.
Krijg er nou niet echt een Redman gevoel bij..

avatar van Sjoerd_
De cover ziet er ook best crappy uit.

avatar van ThingMan
Heb het nummer Mic, Camera, Lights Action gehoord. Was niet echt onder de indruk. Hopelijk is de rest van het album beter.

avatar van MJ_DA_MAN
Delars schreef:
Krijg er nou niet echt een Redman gevoel bij..
Was ook al vantevoren aangegeven dat het geen typisch Redman-album zou worden.

Oke MJ.

avatar van MJ_DA_MAN
Dan weet je dat ook weer . Zijn volgende album, Muddy Waters 2, wordt neem ik aan weer Redmanisch.

Bedankt MJ.

avatar van Yorrick da 95
Ik vind deze nieuwe style wel dope. Anders, maar ook wel weer leuk.

avatar van Robbie Keane
Ik haakte af toen ik op 3 tracks een soort Dirty-South beat hoorde met Redman er over

avatar van VforVictor
Heb dit album nu op staan en moet zeggen dat het flink tegen valt. weer niets zeggende beats en wel een aardige Redman maar die beats verneuken het zo... Het klinkt gewoon niet vernieuwend en het lijkt net op alle andere commerciele troep die uit komt. (bijv. Blackout! 2) Dit is gewoon gemaakt om weeer ff te cashen en niet om iets vets neer te zetten. Daarnaast is het aantal tracks behoorlijk laag ivm vorige albums van Reggie. Nee Red Gone Wild was beter en die was al matig.. Zegt genoeg, 2,5 voor de moeite.

off topic berichten verwijderd

avatar van thgryda
Zo een 4 van 1 user maar diens stijl sluit sowieso niet echt aan bij de mijne. Twee andere ratings extreem laag en comments die me niet meteen zin laten krijgen in dit album... Ik ga het nog even uitstellen geloof ik, aangezien synth beats en Dirty South gevallen nu niet meteen mijn ding zijn.

avatar van Elohim
hij heeft zelf aangegeven meer een popsound te willen creëren.

ik geef dit een 2, hij heeft nog wel goede flow en opzich redelijke tekst, maar eigenlijk vind ik het over het algemeen niks. autotune... redman, dat verwacht je toch niet?

avatar van TheLegacy
Hij heeft zelf aangegeven dat dit voor Def Jam was die wilde deze sound horen.. Hij zelf keek veel meer uit naar Muddy Waters II, die zijn oude vertrouwde sound weer zou hebben.

maar uitkijken naar Muddy Waters II dan =]

avatar van Anne Maaike
Redman op typische Dirty-South beats. Voor mij is dit geen goede combinatie. Inderdaad maar uitkijken naar Muddy Waters II.

avatar van JLjuju
Aargh.. Dit klinkt best kut tot nu toe.
Vooral de beats, ik heb Redman's teksten altijd geweldig gevonden.
Toch maar verder checken? Of deze laten gaan en wachten op Muddy Waters II..

avatar van Elohim
Deze laten gaan en wachten

avatar van j.b.b.l
Hoewel Redman heel energiek komt op de meeste tracks voelt het toch als een verplichting aan.De producties zijn commercieel maar dat levert ook leuke tracks op zoals That's Where I B en All I Do.

bennerd
Zeg nu wat je wilt, maar damn, Lite 1 Witcha Boi is echt prachtig. Al snap ik dat het bij velen hier niet echt in de smaak valt.

avatar van Deranged
Wat ik ervan hoor is redelijk schrikbarend. Fall from grace bijna.

Ik skip 'm snel, probeer de restanten uit mijn geest te wissen en zet Dare Iz a Darkside nog eens op.

Gelukkig wel hoe dan ook onbetwistbaar vereeuwigde klasse.

bennerd schreef:

Ik kwam hier net terug om hetzelfde te zeggen, blijkbaar. Die track knalt wel heel erg goed door. Vooral Method Man verslindt die beat helemaal. Zieke flow.

bennerd
Uiteindelijke indruk: eigenlijk best een leuk experiment van Redman, maar het levert dankzij een aantal boutnummers geen plaat op die ik veel in zijn geheel zal draaien. De refreintjes pakken niet altijd en het zakt na een tijdje wel heel erg in. Redman zelf is altijd een baas. Dat bewijst hij keer op keer op keer op keer op... (vermenigvuldig tot punt gemaakt is). Maar de nummers zelf overtuigen niet altijd. That's Where I B, Def Jammable, Rockin' Wit' the Best, Tiger Style Crane en vooral Lite 1 Witcha Boi (Method Man!) zijn echter bijzonder harde bangers.