Falkenbach - Tiurida (2011)

Duitsland
Label: Napalm

1. Intro (1:38)
  2. ...Where His Ravens Fly... (7:25)
  3. Time Between Dog and Wolf (6:01)
  4. Tanfana (5:32)
  5. Runes Shall You Know (5:59)
  6. In Flames (7:53)
  7. Sunnavend (5:51)
  8. Asaland * (4:06)
avatar van Metalhead99
Ik was op het web naar wat info aan het zoeken over de nieuwe Dornenreich plaat. Toen dacht ik bij mezelf dat het wel heel erg lang geleden was dat Falkenbach weer eens iets had uitgebracht (ik heb beide bands in dezelfde periode leren kennen, voor de rest hebben ze vrij weinig met elkaar te maken) en toen kwam ik tot de ontdekking dat er weer een nieuwe plaat aan zit te komen. 26 januari kunnen we hem verwachten. Ik ben benieuwd!

avatar van Metalhead99
Ik vinde de cover in ieder geval lelijker dan de covers van de andere platen, maar laten we hopen dat de muziek gewoon van dezelfde kwaliteit is.

avatar van Metalhead99
Ondanks dat ik de cover niet zo geweldig vind, is de muziek wederom prachtig. Ik heb inmiddels drie albums van Falkenbach beluisterd en ik weet niet welke ik de beste vind, ze zijn namelijk allemaal prachtig.

avatar van Vondur
Wel grappig dat je de enige bent die over het album praat hier, maar vooral volhouden! Er is niet zo erg veel publiek voor sommige albums die hier op de site staan... Ik heb dit album nog niet geluisterd trouwens, maar ik vind de albums van Falkenbach hiervoor erg goed.. dus deze kan ook bijna niet missen zou je zeggen...

avatar van aslan
aslan (crew)
inderdaad niet meteen de mooiste cover MH99, maar aan symboliek geen gebrek: Tiurida (lof), Tiwaz, Tyr, Yggdrasil, Huginn, Muninn, Geri, Freki... mooi!