Trijntje Oosterhuis - For Once in My Life (1999)

Alternatieve titel: Songs of Stevie Wonder Live

Label: BMG

1. You Will Know (0:52)
  2. I Wish (4:04)
  3. I Was Made to Love Him (4:09)
  4. Pasttime Paradise (3:52)
  5. Don't You Worry 'Bout a Thing (3:41)
  6. Lately (2:42)
  7. Overjoyed (1:35)
  8. For Once in My Life (3:22)
  9. All I Do (5:05)
  10. Higher Ground (5:09)
  11. Living for the City (5:06)
  12. These Three Words (5:34)
  13. Love's in Need of Love Today (5:03)
  14. Sir Duke (4:53)
  15. Signed, Sealed, Delivered, I'm Yours (3:18)
avatar van HiLL
Een lekker album met prachtige songs van Stevie Wonder. Ik vind de stem van Trijntje werkelijk prachtig en heerlijk om naar te luisteren. Ook is de band erg goed. Sommige nummers vind ik zelfs beter dan het origineel.

avatar van VanDeGriend
Inderdaad prima gedaan. Lekkere plaat hoor Trijntje.

Echt een topper!

rodneyVL
Uitgezonderd "I was made to love him", die werkelijk onherkenbaar verkracht is, is dit een hele fijne ceedee ( 'k heb hem zelf ook! ) Heerlijk zo een zangeres, heerlijk zo een funky band.

avatar van master-rens
1,0
Ben al niet zo'n fan van Stevie Wonder, en nu Trijntje Oosterhuis ook nog zijn songs gaat zingen - en ik houd ook al niet van Trijntje Oosterhuis - vind ik het helemaal niks aan.