Coldplay - Trouble - Norwegian Live EP (2001)

Label: EMI

1. Trouble (4:35)
  2. Shiver (5:44)
  3. Sparks (3:54)
  4. Yellow (5:02)
  5. Everything's Not Lost (6:06)
avatar van Kos
Kos
Dit zijn gewoon dezelfde versies als op het album of niet?

avatar van starbright boy
Nee, live uitvoeringen.

avatar van Boudewijntjuh
Kwam hem tegen op 't net. Heb hem zelf niet. Ga binnekort even zoeken op slsk, kijken wat ik er van vind
U heeft van de titel "Trouble" gemaakt en een alternatieve titel toegevoegd. Dit is alleen niet helemaal juist omdat er ook een single is die wel gewoon Trouble heet. Mss verstandig het alternatieve deel gewoon achter de gewone titel te zetten.

avatar van Nicolage Rico
5 Geweldige nummers, maar om hier op te gaan stemmen is misschien een beetje overdreven. Ik heb al gestemd op "Parachutes", waar dezelfde nummers opstaan, alleen dan "studio-nummers".

avatar van avdj
Goed live, maar overbodig om op te stemmen. Gezien het aantal nummers

Goede Liedjes, is het stemmen inderdaad niet echt waar maar heb het toch gedaan met de liedjes die er zijn

Zal het maar gelijk toegeven... Ik heb dit album niet gekocht, ben hem ooit is een keer tegengekomen toen ik zat te 'googlen', en heb de nummertjes gedownload... Wel leuk album =) Snap waarom jullie het nutteloos vinden om te stemmen trouwens 5 nummers en dan 3 eruit zoeken haha

avatar van KKOPPI
prachtige hoes vind ik dit
weet niet waarom