Curren$y - Pilot Talk II (2010)

Label: BluRoc

1. Airborne Aquarium (2:51)
  2. Michael Knight (3:15)
  3. Montreux (2:03)
  4. Famous (3:20)
  5. Flight Briefing (4:20)

met Trademark da Skydiver en Young Roddy

6. A Gee (2:52)
  7. Real Estates (3:29)

met Dom Kennedy

8. Silence (3:01)

met McKenzie Eddy

9. Hold On (4:05)

met Trademark da Skydiver en Young Roddy

10. Fashionably Late (3:10)
  11. Highed Up (2:05)
  12. O.G... (The Jar) (2:36)

met Fiend

13. Michael Knight [Remix] (3:44)

met Raekwon

Pilot Talk I vond ik zeer dope, dus ga deze binnekort ook maar eens checken

Pilot talk 2 nog steeds een leuk album maar zijn voorganger was toch net iets beter

avatar van Kos
Kos
Dit klinkt toch aardig goed!

Als je geintreseed bent in currensy dan moet je maar is de talking fly interviews met hem zien op CREATIVE CONTROL - creativecontrol.tv

Rene1979
Stukken beter dan zijn vorige. relaxe beats ook nu...

avatar van maxinator
Net als de vorige weer een mooie hoes zeg!

Inderdaad heb hem daarom ook gekocht

avatar van Silky & Smooth
Ja, dit is toch wel beter dan deel 1. Hetzelfde stonersfeertje is weer aanwezig, maar nu wat nadrukkelijker waardoor het beter de aandacht vasthoudt. De beats zijn wederom lekker relaxed en Curren$y rapt op een inspiratieloze manier, wat vreemd genoeg juist goed klinkt. Het album kabbelt lekker voort. Ik kan het alleen inhoudelijk nog niet echt beoordelen, maar ik neem aan dat echte inhoud ver te zoeken is.

Rene1979
Ik ga pilot talk 1 ook kopen lekkere cd's ben ook wel benieuwd naar de nieuwe albums van deze man

avatar van 'State Of Mind'
Curren$y is inhoudelijk matig, maar man man man man wat klinkt dit soort shit heerlijk, hij scoort op chill en spacefactor zeer goed! Heerlijk om te luisteren, laid back! Hij leunt op zijn delivery en beats, maar dat doet hij dan ook goed!

4.0

Raekwon

avatar van MAS
MAS
Weer een Curren$y project wat ik dope vind. Zijn flow en stem zijn echt heerlijk. Binnenkort ook maar eens deel 1 beluisteren.

bennerd
I know you think your bitches don't
But I know what she did last summer
Screamed for me when I touched her

Swag!

bennerd
Zeker niet zo goed als de eerste Pilot Talk, vooral door enkele nummers die naar mijn mening gewoon kut zijn. Ik heb het dan vooral over Michael Knight en de remix daarvan (opnieuw: Raekwon ). Voor de rest is Ski Beatz er opnieuw in geslaagd een enorm warme sfeer neer te zetten met beats die perfect aansluiten bij de stem en flow van Curren$y. De gastartiesten zijn ook in een goede bui.

avatar van Nr.4
Net ietsje minder dan deel 1, maar de meeste tracks zijn wel van hetzelfde niveau. Vind alleen de bijdrage van Raekwon overbodig, verder weer een heerlijke sfeer. De match met Ski Beatz is echt goed, jammer dat die op nieuw materiaal niet is voortgezet.

GCITY050
Zo af en toe heeft Spitta een track die ik heerlijk vind. Hier op deze plaat ook weer 2: Silence als hoogtepunt en Airborne Aquarium mag er ook zijn. Voornamelijk erg vette producties, goed ingevuld door Curren$y

avatar van Nr.4
Met de release van Pilot Talk 3 deze ook maar weer 's een luisterbeurt gegeven. Wat meer hinderlijke gastbijdragen dan ik me kon herinneren, maar de toppertjes op deze plaat blijven gruwelijk. Zou er bijna van gaan smoken.