Kylie Minogue - Enjoy Yourself (1989)

Australiƫ
Label: Mushroom

1. Hand on Your Heart (3:54)
  2. Wouldn't Change a Thing (3:17)
  3. Never Too Late (3:27)
  4. Nothing to Lose (3:24)
  5. Tell Tale Signs (2:29)
  6. Especially for You (4:04)

met Jason Donovan

7. My Secret Heart (2:44)
  8. I'm over Dreaming (Over You) (3:27)
  9. Tears on My Pillow (2:33)
  10. Heaven and Earth (3:47)
  11. Enjoy Yourself (3:43)
Marcel²
Leuke popliedjes van toen, wie kent het niet?

avatar van friday the 13 th
Talrijke leuke popliedjes. Beetje melig, maar kan ze af en toe toch appreciëren. Het duet met Jason Donovan blijft meesterlijk.

Een erg sterke tweede plaat van Kylie. Hele goede sterke singles staan op dit album. 'Hand on your heart' is gewoon een klassieker. Het is zelfs gecoverd door verschillende mensen, zoals José hupeldepup. Maar ook 'Wouldn't change a thing' is een masterpiece qua productie en melodie. Echt een sterk nummer met een mooie hiphop beat er doorheen gemixed. Omdat S.A.W. een beetje aan het experimenteren waren met Kylie staan hier ook een aantal nummers op die niet de Hi NRG beat hebben, zoals de meeste S.A.W. producties. Luister maar naar 'Tell tale signs' een gevoelige ballad. Het het sprookjes achtige 'My secret heart'. Ikzelf hoor het liefst dikke vette disco dreunen zoals ik gewend ben van S.A.W. dus voor mij kan bijvoorbeeld 'I'm over dreaming over you' niet meer stuk. Een prachtige melodie en synths. Voor mij een dikke vijf sterren dus.