Magestik Legend - The Great Escape (2010)

Uitgebracht in eigen beheer

6. Feel What I Feel

met Fes Roc

7. All Eye Know
  8. Follow Thru
  9. Hey You (Special Dedication)
  10. Eye Need You

15. Heaven's Angels
  16. Fly by Nite
  17. The Closer
  18. Great Escape (Outro)
Grappig. Zocht deze gisteren, maar toen stondi er nog niet op

Geen slecht album.

Rene1979
Ik kan dit album nog niet vinden. Heb wel de Signed edition besteld. Ben erg benieuwd.

avatar van Delars
Zal hem even gaan checken, nog nooit van deze man gehoord.
Heb gegoogled maar kon niet echt goede info vinden over hem.
Rene , heb jij misschien info?

avatar van Delars
Zo he , wat een verassing!
Ik blij dat ik deze besteld heb.
Magestik is een erg vermakelijke rapper en nog belangrijker: een goede rapper.
Ben nu op de helft van het album en heb nog geen mindere track ontdekt.
Ook de producties zijn erg lekker en de gast artiesten dragen een goed steentje bij.
Dit kan nog wel eens een hoog cijfer worden!

EDIT

Nu helemaal afgeluisterd en er staat geen 1 skipper op!
Magestik blijft elk nummer mijn aandacht houden.
Een potentiele kanshebber voor mijn top tien van 2010..

Rene1979
Hongerig! Lekkere Beats! Detroit! Dat zijn de elementen van deze cd. Heerlijke plaat en een dikke vette 4 verdient deze plaat.

avatar van Delars
Ik begin met een 4, waarna het lekker kan gaan groeien als het zo goed blijft als dat het nu klinkt!

avatar van fabblwaps
Net even de clip bekeken en het klinkt erg goed, deze staat nu hoog op mijn nog te luisteren lijstje.

Lekker album, vooral aan het begin. Het klinkt misschien een beetje zuurpruimerig, maar ik vind het wel iets te lang. Alle nummers zijn individueel wel goed, maar aan het einde is het een beetje te veel van hetzelfde. Maar, als geheel: prima.

Zie hier mijn recensie.

avatar van FlyLo
Die beat van All Eye Know is wel erg vervelend moet ik zeggen. Is de rest vergelijkbaar?

avatar van Timo710
Dit heb ik net ontdekt, heel erg dope! Goede beats en goede teksten! ik zit nu op een 4,0 maar dat gaat nog stijgen, want dit is een klassiekertje.

avatar van Delars
Heb me stem net verlaagd naar 3,5.
Nu ik het terug luister vind ik het toch minder als dat ik het eerst vond.