Boogiemonsters - Riders of the Storm: The Underwater Album (1994)

Label: Pendulum

1. Jugganauts (5:14)
  2. Recognized Thresholds of Negative Stress (5:41)
  3. Boogie (3:53)
  4. Mizic Appreciation (2:33)
  5. Mark of the Beast (4:20)
  6. Altered States of Conciousness (4:33)
  7. Honeydips in Gotham (4:19)
  8. Strange (4:04)
  9. Old Man Jacob's Well (5:39)
  10. Bronx Bombas (3:20)
  11. Salt Water Taffy (4:24)
  12. Riders of the Storm (5:03)
  13. Recognized Thresholds of Negative Stress (5:57)
avatar van T.O.
Recognized Thresholds.... is wel een vet nummer

Clip even er bij gezocht, kon ik me vaag herinneren van Yo!MTV Raps destijds.

Harco
Toch jammer dat ik die tijd nooit bewust mee heb gemaakt.

dit is een ZEER prettig album .onbekend bij de meeste e dat zou anders moeten zijn.check it!

avatar van principal2000
Fijne basslines in zo goed als ieder nummer. Deze jongens waren overigens erg gelovig (katholiek nota bene). Dit is een erg sterk album, die helaas niet door iedereen gekend / erkend is. Positieve hiphop. De sound is erg in 1 lijn, terwijl de nummers inhoudelijk zeer divers zijn (bijv. Old Man Jacob's Well v.s. Honeydips In Gotham).

Gelukkig een van de eerste hiphop albums die ik in mijn bezit kreeg en inderdaad zijn deze gaste erg religieus ze zijn er zelfs naar god sound hun 2e album mee gestopt om priester te worden erg jammer als je het mij vraagt maar goed ieder hun ding. Album zet een nogal chille beetje rare sfeer neer en komt soms zelfs wat donker uit de hoek wat ik wel kan digge.
erg goed album met aparte beats en intelligente vaak religieuze teksten. 4,5 voor mij

avatar van MAS
MAS
Wo een rapper die priester wordt. Nu ben ik wel erg benieuwd naar dit album.

avatar van principal2000
Deze staat op mijn nominatielijst voor HHAvdW.

avatar van MAS
MAS
Kies iets anders ik ben het al aan het checken. . Bevalt me goed trouwens.