Prince Po - The Slickness (2004)

Label: Lex

1. Hello (2:16)
  2. Too Much (2:56)
  3. Love Thang (3:25)
  4. Hold Dat (4:08)

met Jemini en Rell

5. It's Goin Down (2:59)

met Stone

6. Social Distortion (3:06)

met MF DOOM

7. The Slickness (2:53)
  8. Grown Ass Man / Nasty Habits (Skit) (3:58)
  9. Bump Bump (3:24)

met Raekwon

10. Meet Me at the Bar (5:09)

met J-Ro en J-Zone

11. Fall Back (4:45)

met Jemini en Cairo

12. Be Easy (3:44)
  13. Hold Dat [Club Remix] (3:17)

met Jemini en Rell

avatar van thomzi50
Leuk geproduceerd, grotendeels gelukte plaat. 3,5*

avatar van Osiris Apis
Vind ik van niet. Ik vind het een rommelig plaatje. Qua productie niet zo heel sterk. Beide versies van Hold Dat vind ik ook vreselijk geproduceerd.

avatar van hiphopmaster
Ik had hele hoge verwachtingen van dit album, Prince Po heb ik als rapper namelijk wel hoog zitten. Hij begint dan ook ijzersterk met "Hello". Het nummer wordt ondersteund door nerveuze strijkers. En daarna is het eigenlijk al gedaan met de pret. De rommelige producties krijgen daarna de overhand. Ieder nummer heeft wel iets waarvan ik denk....nee....net niet!

avatar van Rhythm & Poetry
Ik vind dit wel een mooie plaat van Prince Po, vind hem uitstekend rappen op dit album, sterke lyrics + flow. En de producties vind ik vaak ook leuk gedaan.

avatar van funkdoc
rommelig geheel. Wetende welke producers po voor deze plaat gebruikt heeft, is het een vrij zwak album. Bovendien zit er geen rode draad in het album. De ene keer een abstracte kutproductie, de andere keer een poppy productie. Madlib, Danger Mouse en de andere kunnen veel beter.

At least the cover is original