Five O'Clock Heroes - Different Times (2011)

Label: Glaze

5. Boys Not Girls (3:13)
  6. City of Lights (4:11)
  7. Postcard (3:23)
  8. Londinium (3:19)
  9. I Need You Around (2:42)
  10. Just a Friend of Mine (3:17)
avatar van midnight boom
Ik blijf het een leuk bandje vinden
dus dees ga ik ook maar effe chekken

avatar van OmeWillem
Dat dit bandje nog bestaat. Het vorige album is niet heel goed ontvangen, was het wel?

avatar van oceanvolta
OmeWillem schreef:

Sterker nog, de eerste (Bend to the Breaks) ook niet. Rotzooi was het volgens de Engelse en Amerikaanse media.
In Nederland kregen ze wel de erkenning die ze verdienen want hun eerste album is meer dan oké.
Van het vorige album (Speak Your Language) ken ik alleen het nummer Who. Trouwens wel een erg lekker nummer. Ik ben dus wel benieuwd naar deze.

avatar van Mctijn
Hij is te vinden hoor.
Ik moet helaas de media buiten Nederland gelijk geven, het stelt niet veel voor helaas.

avatar van Bartjeking
Ik ga het toch nog een keertje proberen met deze 'helden'. Het eerste album vond ik namelijk net zoals oceanvolta meer dan behoorlijk. Zijn opvolger vond ik een stuk minder, dus ik hoop dat dit geen trend wordt. Ga er vandaag nog naar op zoek! I'll be back.

avatar van lovegun
Een 1,75 :O toch maar niet aan beginnen? njaa het zijn ook maar 2 stemmen
De hoes is wel heul lelijk dat dan weer wel

1,5
lovegun schreef:
Een 1,75 :O toch maar niet aan beginnen? njaa het zijn ook maar 2 stemmen
De hoes is wel heul lelijk dat dan weer wel

Heb je met veel verwachting op dit album gewacht? Want dan zou ik er niet aan beginnen, je komt echt van de koude kermis thuis. Het album schiet alle kanten uit.
Five O'Clock Heroes is zo'n typische band die het moet hebben van hun stijl, maar op dit album hebben ze dus een keer wat anders uitgeprobeerd. Rough Boys is een lekker nummertje (oude stijl), maar daarmee heb je het echt gehad. Vooral Boys Not Girls is echt een draak van een nummer.

avatar van Roelio87
Ik blijf dit bandje toch veel luisteren. Ik vond het eerste album echt heel lekker. Het tweede album was iets minder (wel met who een echte topper) maar na een aantal luisterbeurten toch ook wel goed. Dat is met dit 3e album ook wel, valt iets tegen maar na een aantal keer luisteren toch ook wel goed te behappen. Het 1e is echter nog steeds de beste, hoop toch stiekem wel dat er ook een 4e album komt en dat die weer lekker rauw wordt zoals het 1e album