FCL - Vocals for Everyone! (2010)

België
Dance
Label: We Play House

1. Let's Go (5:32)
  2. Let's Go Seven (5:16)
  3. More Than Seven (5:29)

met Lady Linn

4. More Than Seven [Dub] (5:28)
avatar van T.O.
Heerlijk houseplaatje uit België van San Soda met vocalen van Lady Linn (Lien de Greef).

Zou zomaar een hit kunnen zijn geweest in 1992

thejazzscène
Hehe, ik dacht al dat ik die cover van ergens kende. San Soda, staat binnenkort op het Kulturama festival in het Stuk, Leuven. Ga ik nog iets over schrijven en dus ook beluisteren.

Zoals ik al wel vaker heb opgemerkt, TO, heb je een passie voor oldschool muziek van de jaren '90 maar wat vind je hier precies zo goed aan?

avatar van Dystopia
Lekker plaatje, ik hou wel van dat vroege-jaren-negentig-geluid. Doet me soms denken aan Azari & iii.

thejazzscène schreef:

Natuurlijk is dit grotendeels emulatie van 90s house, maar het is wel erg goed gedaan. Daarbij is het productieniveau anno 2010 mooi meegenomen.

avatar van Booyo
Ik volg jullie in mijn stem, 4 sterren voor deze zeer fijne house plaat. Kennen jullie deze ook van de mannen? Lekker lekker.

avatar van T.O.
Jazeker, beetje overhyped maar leuk ding.