Ricky Martin - Música + Alma + Sexo (2011)

Alternatieve titel: MAS

Label: Sony

1. Más (4:07)
  2. Frío (3:21)
  3. Lo Mejor de Mi Vída Eres Tú (3:39)

met Natalia Jiménez

4. Te Vas (4:36)
  5. Tú y Yo (6:13)
  6. Cántame Tu Vída (4:38)
  7. Te Busco y Te Alcanzo (3:28)
  8. Será Será (3:26)
  9. No Te Miento (3:31)
  10. Basta Ya (4:27)
  11. The Best Thing About Me Is You (3:35)

met Joss Stone

12. Shine (4:36)
  13. Frío (3:36)

met Wisín en Yandel

avatar van Mjoesik
Stiekem wel benieuwd naar eigenlijk. The Best Thing About Me Is You vind ik een echt goed-gezind-nummer, fijn om s morgens mee op te staan

Esequiel
Grappig om te lezen dat er nog iemand is die hier naar uitkijkt. Persoonlijk had ik eigenlijk gehoopt dat de man gestopt zou zijn met 'zingen'.

Nou tja, Ricky kan heel goed zingen, vooral op zijn Spaanse albums. Op de ballads van de albums Vuelve, A Medio Vivir en Almas Del Silencio komen zijn zangkwaliteiten goed naar voren.

Maar over zijn nieuwe album, de 1e single is inderdaad echt positief. Je wordt er gewoon vrolijk van en je krijgt zin om je best te doen in wat je ook maar doet. Ben benieuwd naar zijn album.

Oebie schreef:

En hieruit kunnen we opmaken dat je je stem mag verwijderen totdat je het hele album hebt gehoord.

Heb inmiddels z'n album!!! Echt een aanrader!!!

dribbeltje
Yeaah Ricky Martin cd! Gewoon lekker, leuk en relaxt.

avatar van Azzurro
dribbeltje schreef:
Yeaah Ricky Martin cd! Gewoon lekker, leuk en relaxt.

Inderdaad, er staan geen hoogvliegers op, maar is inderdaad een leuk en relaxt album. Ik geef 'm 3,5*