Larkin Poe - Spring an EP (2010)

Pop / Country
Label: Edvils

1. Long Hard Fall (2:44)
  2. We Intertwine (3:57)
  3. Burglary (3:43)
  4. To Myself (3:48)
  5. Shadows of Ourselves (3:59)
  6. The Principle of Silver Lining (5:39)
  7. Ball and Chain (3:15)
  8. Nothin' But Air (3:32)
  9. Fairbanks, Alaska (3:05)
Elmo.
Ze speelden het voorprogramma van Elvis Costello, vorig jaar. Leuk Country-achtig folk bandje.

avatar van Emile93
Eind vorig jaar heb ik op de gok Thick as Thiefs + DVD gekocht. Dit bleek 1 van de beste gokaankopen die ik ooit gedaan heb. Het albumpje telt weinig nummers, de dvd echter veel meer. Zo kende ik de live uitvoering van Long Hard Fall, We Intertwine en The Principle of Silver Lining al. Grappig: want dit zijn ook meteen de 3 sterkste nummers van deze EP (die in mijn geval deel uitmaakt van de eveneens op de gok gekochte verzameling Band For All Seasons van Larkin Poe) De overige nummers zijn zeker niet slecht, maar net een tikkie minder dan deze geweldige nummers. Een EP die ik zeker vaker op ga zetten, al is het alleen al omdat het momenteel lente is!