Zombie Ritual - Night of the Zombie Party (2004)

Japan
Label: Razorback

1. Zombie Ritual (4:28)
  2. Zombie Fire (2:41)
  3. Zombified (4:30)
  4. Zom-Beer (2:34)
  5. Zombies Devour You Alive (4:07)
  6. Brains for Zombies (1:08)
  7. Zombie Axe Massacre (3:50)
  8. Zombie Party (3:48)
  9. Zombie Drive (3:28)
  10. Zombie Legions Kill! Kill! (2:36)
  11. Die Zombies Die (4:54)
  12. Zombie Metal War (2:29)
godlydevil7
Ik krijg zo het gevoel dat deze gasten iets met zombies hebben... Ik kan dit niet serieus nemen, en waarschijnlijk is het ook niet echt zo bedoeld. De muziek is daarentegen wel leuk, lekkere death metal, maar dan niet met een ontzettend brakke productie ofzo, gewoon geproduceert en alle instrumenten komen op dit album goed tot hun recht. Ik heb de teksten niet gelezen, en volgens mij hoef ik dat ook niet te doen om te weten waar het over gaat. Maar goed, de muziek is wel te doen, dus krijgt het 3,5 sterren van mij