Nipsey Hussle - Bullets Ain't Got No Name, Vol. II (2009)

geen stemmen

16. All for the Doe
  17. Bullets Rmx
  18. Interlude Pt. 3
avatar van UmindC
Nipsey Hussle is op zich wel een goede rapper, ik ken hem van zijn bijdrage op Snoop Dogg's album Malice In Wonderland en van zijn nummer met The Game, They Roll. Met de eerstgenoemde wordt hij vaak vergeleken, een vergelijking die ik totaal niet snap.

Maar goed, deze mixtape is totaal niet slecht, beter dan de eerste, maar minder goed dan de laatste in de serie. Het wordt nooit slecht, maar een heel hoog niveau haal meneer Hussle ook nergens. Nummers als Kush & Haze, Thuggin' en de opener zijn gewoon goed, alleen al die interlude's hadden van mij niet gehoeven, haalt een beetje de vaart eruit.

Maar als hij met nummers als They Roll op zijn debuutalbum komt, welke dit jaar uitkomt onder de tittel South Central State Of Mind, heb ik er best veel zin in.