Roxette - Have a Nice Day (1999)

Zweden
Label: EMI

1. Crush on You (3:35)
  2. Wish I Could Fly (4:40)
  3. You Can't Put Your Arms Around What's Already Gone (3:30)
  4. Waiting for the Rain (3:37)
  5. Anyone (4:31)
  6. It Will Take a Long Long Time (4:03)
  7. 7Twenty7 (3:53)
  8. I Was So Lucky (4:17)
  9. Stars (3:56)
  10. Salvation (4:38)
  11. Pay the Price (3:48)
  12. Cooper (4:17)
  13. Staring at the Ground (2:58)
  14. Beautiful Things (3:48)
  15. Quisiera Volar (Wish I Could Fly) * (4:40)
  16. Alguien (Anyone) * (4:31)
  17. Lo Siento (Salvation) * (4:38)
  18. It Hurts * (3:52)
  19. Myth [Demo] * (4:25)
  20. Makin' Love to You * (3:05)
Erg aardige popsongs van erg hoge kwaliteit , zoals we van roxette gewoon zijn dus.

avatar van otherfool
Die hoes!

avatar van Casartelli
[email protected] schreef:

Helemaal mee eens. Het iets meer rockachtige geluid van Crash Boom Bang lag mij meer, maar verder een aardig en best innovatief album. 3*

Marcel²
[email protected] schreef:

Je heb gelijk [email protected], ik ga mijn stem even verhogen. Dit is ook een goed Roxette album.

avatar van radio 538
Top cd met een top groep en erg goede kwaliteit muziek.
alles is goed en geniet er elke keer weer van.

5 sterren

Leuke popsongs afgewisseld met prima ballads en dancesongs.
4/5.

avatar van kaztor

Schreeuwend lelijk..

Ik ben nooit echt fan van Roxette geweest, maar toen deze CD net uit was en het mooie I wish I could fly een bescheiden hit was toch maar eens een album van ze aangeschaft. Al met al geen teleurstelling, maar ook verre van groots.

Het album moet het toch wel hebben van een paar uitschieters (zoals het eerder genoemde I wish I could fly, ik vind ook Beautiful Things en Waiting for the Rain mooie nummers), maar de rest is toch een beetje middelmatig. Sommige ballads zijn ronduit saai en blijven niet hangen, en een aantal nummers met wat meer tempo zijn ook niet echt memorabel. Toch luistert het album redelijk goed weg en maken de hoogtepunten er voor mij toch een 3 op 5 van.

Father McKenzie
De Hoes doet pijn aan de ogen, de muziek geen pijn aan de oren, ach , het was confectiepop, niets minder of meer, geheel onschuldig en als je het vergelijkt met de pulp die tegenwoordig in de hitparades paradeert.... dan is dit zo ongeveer Mozart.
Al is dat ook teveel eer.
Ach, als men ze nog eens draait op de radio, ik ga hem niet van post verzetten, maar ik ga ook niet zitten juichen.

avatar van LucM
Inderdaad even onschuldige en gladgestreken als goed gemaakte hitparadepop met aardige tot goede songs met zowel ballades als up-tempo nummers. Dit is veel meer te pruimen dan die platte pulp die de hitparades teisterde rond die periode. Afzichtelijke hoes wel!

avatar van waardamme
Ijzersterke verzameling van songs. Roxette klinkt fris, modern en vol zelfvertrouwen!

avatar van Emile93
Heerlijk album. Inderdaad ijzersterk! Geweldig!
I wish I could fly blijft 1 van de mooiste nummer aller tijden!

avatar van Rinus
Gewoon weer een genietbaar album van de band, geheel in het verlengde van de vorige albums.