Adele - iTunes Live from SoHo (2009)

Soul / Pop
Label: XL

1. Crazy for You (4:35)
  2. Right as Rain (3:42)
  3. Make You Feel My Love (4:14)
  4. Melt My Heart to Stone (3:22)
  5. Hometown Glory (3:58)
  6. Chasing Pavements (3:47)
  7. Fool That I Am (2:30)
  8. That's It, I Quit, I'm Moving On (2:24)
Gewoon een heerlijke live-opname van Adele. Wat een wijf is het ook. Nerveus als de pest en daardoor maar doorratelend en tegen de microfoon aanstotend (of zoiets dergelijks).
Maar eenmaal zingend: het strotje werkt weer goed!

avatar van Ducoz
Wat een vervelende rot stem heeft zij zeg..

Smaken verschillen, ik snap alleen nooit zo goed dat je dan alles gaat zitten beluisteren.
Net als de stemmen van user novalepidoptera............ alle Adele albums (3 stuks, inclusief de iTunes live) 0,5. Is dat geloofwaardig? Neuh.

avatar van Ducoz
Nee inderdaad, ik heb deze wel vluchtig beluisterd(zie reden bij haar eerste studio album)

Had deze snel een 1 gegeven, maar vind het niet eerlijk omdat ik deze maar 1x vluchtig heb gehoord, enja eerst vond ik Kurt Cobain bv ook een verschrikkelijke stem hebben en een paar maanden later was Nirvana "mijn" soundtrack..

Maar goed, ik ben er wel van om alles eens te proberen, dus waarom Adele niet?!