Agnostic Front - My Life My Way (2011)

Punk

11. Your Worst Enemy
  12. Empty Dreams
  13. Time Has Come
bennerd
Maakt zeker geen slechte eerste indruk.

avatar van AOVV
Neen, ik heb 'm nu toch al een tweetal keer beluisterd, klinkt weer erg hard en in-your-face. Oude rotten in het vak, natuurlijk.

avatar van AOVV
'My Life My Way' beukt traditiegetrouw vanaf de eerste minuut er flink tegenaan. Enkele jaren geleden vond ik dit soort muziek echt geweldig, nu is het wel wat minder, maar goed. Een halfuurtje stevige muziek, dat kan nooit kwaad. Ik moet wel zeggen dat het wat cliché klinkt (vaak ook in de teksten), en dat het niets opzienbarends is wat Agnostic Front hier doet. Maar ze zijn wel goed in wat ze doen.

3 sterren

bennerd
Ik ga voorlopig voor 3.5 sterren. Alles klinkt weer heerlijk typisch (hedendaagse) Agnostic Front. Fans van Warriors zullen hier ook mee weg kunnen. De titeltrack is een heerlijke anthem. Nergens een speciale plaat, maar toch weer op een goed niveau.

PriestMaiden
Heerlijke plaat. Ben niet zo bekend met al hun werk, maar dit bevalt me zeker wel.

avatar van Lau1986
Agnostic Front staat al een tijdje op het lijstje om eens te beluisteren, hoewel ik misschien beter met de oude platen kan beginnen, kwam deze toevallig langs. Ik moet zeggen het is allemaal best aardig en vooral de eerste paar nummers doen het hier goed, maar daarna zakt het een beetje in, maar blijft het wel lekker.

bennerd
Ik ga even gek doen en mijn score eens met een ster verhogen. Wat een knaller is dit eigenlijk! Ben al even in een ongelofelijke Agnostic Front-mood en daarbij blijf ik naar zowel het legendarische Victim in Pain als naar dit album grijpen. Het titelnummer en Now and Forever zijn rasechte anthems. Heerlijke, rasechte hardcore met een hoop punk-invloeden en een metalklank door de gitaren. Roger 'zeehond' Mirets stem is acquired taste, maar ik trek het blijkbaar erg goed.

avatar van discipline
That's Life klinkt ouderwets goed!

bennerd
Die klinkt heerlijk old school, maar dan met een modern geluid. Ik trek het ook heel erg goed.