The Game - Purp & Patron: The Hangover (2011)

Label: Black Wall Street

1. The Hangover (3:48)
  2. California (5:15)
  3. Yung Stunna (3:12)

met Birdman

4. Violin (3:56)
  5. Sex (1:05)
  6. White Soft Porn (3:18)
  7. Get Familiar (3:22)

12. Drama (4:24)

met Ghostface Killah en Joell Ortiz

13. Lovebirds (2:19)
  14. Philly [Megamix]

met Young Chris, Black Thought, Eve, Money Malc, Fat Joe, Fred the Godson, Diggy Simmons en Jermaine Dupri

15. Undefeated

met Busta Rhymes en Marsha Ambrosious

avatar van UmindC
Beter dan Purp & Patron zelf, met name nummers als White Soft Porn, Lost en California zijn erg goed. Ook de titteltrack mag er wezen.

Gelukkig is deze tape ook zo goed als DJ-vrij.

avatar van Rhythm & Poetry
Wat beter dan de voorgaande mixtape, nog altijd een te laag niveau. Gelukkig is The Hangover wat compacter dan Purp and Patron, maar nog altijd duurt het te lang. Violin en Lost zijn wel aangename nummers, dat Drama op deze plaat staat vind ik dan weer erg raar (is uiteraard wel met afstand het beste nummer). De Philly (Megamix) vind ik ook knap waardeloos, beetje raar dat Black Thought op die track staat. Met een van zijn minste verzen in tijden is hij nog altijd met afstand de beste rapper van dat nummer.

avatar van UmindC
Wat wil je, tussen onder andere Young Chris, Eve en de zoon van Rev. Run zou jij ook de beste zijn.

avatar van Rhythm & Poetry
Het is ook geen verrassing voor me. Young Chris kan overigens wel erg dope zijn, bijvoorbeeld op Microphone Killa samen met Freeway.

avatar van TheLegacy
Undefeated

PriestMaiden
Hij blijft wel goed The Game maar hij mag wel eens stoppen met 50 Cent en G-Unit belachelijk te maken en te denken dat hij DE Dr. Dré 2 is.