Steffi - Yours & Mine (2011)

Dance

4. Arms (5:20)
  5. Manic Moods (6:20)
  6. Mine (5:03)
  7. Nightspacer (6:31)
  8. Your Own My Mind (4:08)

met Virginia

9. Moving Lips [Hidden Track Version] (13:46)
Waarom staat hier Duitsland bij? Steffi is gewoon Nederlands

tuktak
noem jezelf dan ook gewoon steffie steffi, ostgut, panorama bar, dan vraag je ook gewoon om een duits paspoort ik pas het wel even aan...

goed album trouwens! niks vernieuwends, maar juist die oldscool feel zonder fratsen. had ook 5 jaar eerder uitgebracht kunnen worden, zonder overigens ouderwets te klinken.

avatar van T.O.
Ze zat eerst toch ook meer in het Nederlandse wereldje met haar label Klakson en artiesten als Duplex en Dexter en zo.

Op een gegeven moment was ze ineens resident in de Panorama Bar.

avatar van vlsander
Had hier hoge verwachtingen bij (steffi in de panoramabar is the perfect match). Album geeft zeer duidelijk haar achtergrond (detroit house) weer. Dit is enerzijds zeer herkenbaar maar anderzijds nergens vernieuwend. Het middendeel vind ik het sterkste: Manic Moods, Mine, Nightspacer zijn toppers. In de andere vind ik de vocals geregeld niet nodig. Desondanks aangenaam luistervoer.

Ze had eerst idd een eigen label in NL, maar woont al een paar jaar in Berlijn. Ga deze binnenkort eens checken...

avatar van brooklyn
Eigenlijk gewoon een fantastisch album, veel soul, lekker diep.

avatar van Poa
Poa
Mensen die dit kunnen waarderen zou ik graag Smallville aan willen raden: Asper Clouds en Salty Days bijvoorbeeld.