Napalm Death / Fatality - Breed to Breathe (1997)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Label: Earache

1. Napalm Death - Breed to Breathe (3:15)
  2. Napalm Death - All Intensive Purposes (3:23)
  3. Napalm Death - Stranger Now (3:46)
  4. Napalm Death - Bled Dry (2:21)
  5. Napalm Death - Time Will Come (3:22)
  6. Fatality - Suffer the Children * (7:06)
avatar van B.Robertson
Een EP met CD Rom-gedeelte die in twee versies verkrijgbaar is. De Europese uitgave heeft als zesde track Greed Killing van de Duitse band impending Doom, niet te verwarren met de Amerikaanse naamgenoot. De split met een andere band ging om "the Napalm Death demo cover version competition". Earache heeft in ieder geval de hele handel in de VS laten fabriceren.
Breed to Breathe is afkomstig van het album Inside the Torn Apart, altijd wel een knap nummer van hun. Bled Dry en Time Will Come waren de bonustracks van de digipack uitgave.
All Intensive Purposes en Stranger Now zullen wel nieuwe tracks zijn. De cover van Greed Killing is wel goed gedaan.