Wormrot - Dirge (2011)

Singapore
Label: Earache

1. No One Gives a Shit (0:43)
  2. Compulsive Disposition (1:02)
  3. All Go No Emo (0:24)
  4. Public Display of Infection (1:00)
  5. Overpowered Violence (0:39)
  6. Semiconscious Godsize Dumbass (0:31)
  7. Spot a Pathetic (0:34)
  8. Evolved Into Nothing (0:43)
  9. Butt Krieg Is Showing (0:49)
  10. Fucking Fierce So What (0:04)
  11. Ferocious Bombardment (0:35)
  12. Principle of the Puppet Warfare (1:02)
  13. Deceased Occupation (1:26)
  14. Waste of Time (0:41)
  15. Stench of Ignorance (0:29)
  16. Meteor to the Face (0:38)
  17. Addicts of Misery (0:37)
  18. You Suffer but Why Is It My Problem (0:04)
  19. Erased Existence (0:42)
  20. Back Stabber Mission Aborted (0:41)
  21. Destruct the Bastards (0:10)
  22. Plunged Into Illusions (0:33)
  23. Manipulation (0:56)
  24. A Dead Issue (1:07)
  25. The Final Insult (1:48)
avatar van Don Cappuccino
2 nummers gehoord op Earache en dat klonk erg lekker! Af en toe vind ik een potje Grindcore heerlijk!

avatar van Don Cappuccino
Earache en Wormrot zijn zo aardig om het album al gratis als legale download aan te bieden op de website van het label, alleen even je emailadres invullen en je hebt hem. Ik ben erg benieuwd!

Dirge

bennerd
Klinkt niet spectaculair, maar ook zeker niet slecht! Lekker energieke grindcore zonder al te veel fratsen.

bennerd
Die groove halverwege Plunged Into Illusions is een van de redenen waarom ik af en toe nog wat grindcore door de boxen laat schallen. Heerlijk gewoon.

avatar van Eveningguard
Goed. Niet werelds, maar gewoon een prima album met beuknummers. Soms lijkt het of de 'zanger' dingen als 'tosti' of 'ijsje' roept. Zal wel niet.

avatar van B.Robertson
Heb de drie albums van Wormrot en moet zeggen dat ik Dirge iets minder vind dan Abuse en Voices. Kort plaatje, 18 minuten is niet bijzonder lang. Voices is ruim 25 minuten en schat ik als hun beste in, mede door de top-productie. Dirge dreigt wat ondergeschoven te worden binnen mijn collectie; die andere twee worden meer gedraaid.