David August - Peace of Conscience EP (2011)

Duitsland
Dance
Label: Diynamic

1. Peace of Conscience (7:38)
  2. Hamburg Is for Lovers (8:04)
  3. Soul Fiction (7:44)

met Totolua

4. Roco Coco (7:45)
avatar van Zwammer
Deze nog jonge producer uit het Duitse Hamburg is wat mij betreft één van de grootste talenten op dance gebied. Heb hem deze maand op Melt! horen draaien en dat was een heerlijke set van rustige sensuele house. Deze EP is wat mij betreft zijn beste werk tot nu toe, al mag zijn nieuwere EP You Got To Love Me (wordt nog toegevoegd) er ook zijn. Hoogtepunten op deze EP zijn de opbouwende hypnotiserende track Hamburg Is for Lovers en het dansbare Roco Coco. Vergeet ook niet zijn nieuwe remix van With You van Flight Facilities te checken.

avatar van Booyo
Heb de beste man B2B met Solomun zien draaien op Woodstock dit jaar.. 4 uur lange set, misschien wel vetste setje dat ik ooit heb gezien. Dak ging er helemaal af, niet letterlijk want het was buiten. Hier een kleine indicatie, waar ze Hamburg Is for Lovers draaien.

Hoogtepunt van deze EP is Peace of Conscience, heerlijk die opbouw naar 4.53.