Fashawn - Higher Learning, Vol. 2 (2011)

Label: One

8. Nothing for the Radio

met J. Cole

9. Weed Nap

met Boaz en GLC

10. Skit (There Playing There Music Again)
  11. Just Another Day

20. Papers
  21. Going Home
  22. Outro
avatar van Rhythm & Poetry
Ik ben niet zo van de mixtapes. Vaak vind ik het gewoon creatieve armoede van de artiest zelf. En de meeste rappers die mixtapes maken hebben het niet eens meer nodig om muziek aan de man te brengen. Zo ook Fashawn toch? Ja, maar zijn mixtapes klinken wel gewoon erg professioneel. Ze zijn vermakelijk van begin tot eind en op bekende - maar ook onbekende - producties rapt hij in een hoog tempo de ene vermakelijke lyric na de andere. De nummers met J. Cole vind ik het hoogtepunt op deze plaat, die tonen aan dat de jeugd de toekomst heeft.

avatar van MAS
MAS
Ik luister normaal bijna geen mixtapes maar voor Fashawn maak ik graag een uitzondering. Wel een leuke mixtape dit ik hoop dat zijn nieuwe album snel komt!

avatar van He$$el_01
Relaxation is echt een chill nummer. Is al wat langer uit, dacht eerst dat hij op het album van J. Cole zou komen, maar helaas.

bennerd
Fashawn klinkt een uur lang erg goed, maar de mixtape duurt naar mijn zin iets te lang en de DJ's zijn net iets te irritant. Waarom willen die allemaal als een bronstige geile chimpansee hun naam in je oor galmen?

avatar van Jazzmatic
kga deze ook maar even uitchecken zo, alleen al vanwege die hoes. wat fijn.