The Dø - Both Ways Open Jaws (2011)

Frankrijk / Finland
Pop / Folk
Label: Cinq 7

1. Dust It Off (3:42)
  2. Gonna Be Sick! (4:09)
  3. The Wicked & the Blind (5:08)
  4. Too Insistent (3:29)
  5. Bohemian Dances (4:23)
  6. Smash Them All (Night Visitors) (5:12)
  7. Leo Leo (3:30)
  8. B.W.O.J. (1:43)
  9. Slippery Slope (2:41)
  10. The Calendar (4:03)
  11. Was It a Dream? (3:05)
  12. Quake, Mountain, Quake (2:10)
  13. Moon Mermaids (2:25)
  14. Open C (1:15)
avatar van Sunderland
Hier kijk ik enorm naar uit! Hopelijk weten ze het niveau van hun eerste album vast te houden wat een erg leuk en fris album was.

Bovendien hoop ik dat ze spoedig naar Nl komen voor een optreden. Live weet The Dø van hun popliedjes ware rocksongs te maken. Erg leuk!

avatar van Sunderland
Beschikbaar op de luisterpaal.

Weer behoorlijk veel variatie te vinden op dit album. Ik moet het nog een aantal keren horen om wat consistentie te vinden tussen de tracks. Daarna kan het groeien naar een hogere score.

avatar van o0.
o0.
shit had gehoopt op meer slippery slope-liedjes

avatar van AOVV
Eerste keer beluisterd en mwah.. Ben er niet kapot van. Staan wel enkele leuke liedjes op, ik zal het zeker nog eens een tweede kans geven.

avatar van AOVV
Plaat die me maar matig weet te boeien, onsamenhangend ook. Een paar nummers vind ik best goed, zoals bijvoorbeeld 'Too Insistent', en ook 'Leo Leo'.

2,5 sterren

avatar van willemmusic