Rottz Vol. 2 (2011)

20. Assassin - Fokken met Me
  21. Billy - Perspectief
  22. DuvelDuvel - Werede
De Schaafkaas
Heb gisteren in Arnhem de ROTTZ Tour bezocht, vond het toch wel redelijk tegenvallen. Duvel en Supa weten (nog altijd) de show op te zwepen, maar vooral MWP en VSOP vielen tegen. Billy was helemaal niks, die man maakt gewoon geen muziek die live geschikt is.

Midkade daarentegen heeft me positief verrast, vond dat toch wel erg geslaagd!

avatar van jordkaka
Midkade is inderdaad zeker vet, dacht dat dat Rottz groepje niks zou worden, maar staan echt dikke tracks hierop! Vooral van Duuv en Sticks

avatar van niels94
Zo Moeilijk hierop met Tuurlijk? Die zitten toch bij de Fakkelteitgroep + Tuurlijk staat op Nieuwe Moves?

avatar van Stapler
tja.. Sticks, Nouveau Riche, VSOP, Ciph Barker en Tim staan hier ook op.

GCITY050
Hier staan wel echt aantal killer tracks op. Midkade, MWP, Steen. Kan niet op deze.