Chris Brown - F.A.M.E. (2011)

R&B

9. All Back (4:27)
  10. Wet the Bed (4:26)

met Ludacris

11. Oh My Love (4:45)
  12. Should've Kissed You (4:25)
  13. Beautiful People (3:47)

met Benny Benassi

14. Bomb * (3:33)

met Wiz Khalifa

15. Love the Girls * (3:12)

met Game

16. Paper, Scissors, Rock * (3:46)

met Timbaland en Big Sean

17. Beg for It * (3:45)
  18. Champion * (3:57)

met Chipmunk

Tot nu toe vind ik alle singles wel oke.

avatar van Loso's way
Can't wait!

avatar van NL_RAPPIN
Staan wel toffe nummers op voorzover ik het geluisterd heb. Was nooit echt mijn ding maar ´´Look At Me Now´´ had wel mijn aandacht getrokken. Stem volgt nog.

avatar van catdog
Busta is wel érg lekker bezig op "Look at Me Now". Flowt erg lekker. Helaas komt Weezy de boel weer verpesten met zijn verse.

super album
zijn stem is gwn zo mooi heh vooral als ie laag gaat.
en busta rhymes echt super in look at me now

Tot zover vind ik de tracks op de album heel erg goed ! Yeah 3x was een lekker nummer die het ook wel goed deed. Look at me now is ook heel goed de music video daarvan is net uit. De Up To You (snippet) klinkt ook mooi. Chris brown is gewoon goed 5 sterren !

avatar van catdog
"She Ain't You". Dat is al genoeg reden waarom ik dit album bij voorhand een 0,5 wil geven. De koning zal zich omdraaien in zijn graf.

avatar van He$$el_01
Serhat7 schreef:

Je geeft een vijf terwijl je maar twee nummers en een snippet kent?

Da's inderdaad niet de bedoeling, ik heb de stem weggehaald.
Op MusicMeter stemmen we alleen op complete albums.

edit: nieuwe stem en reeks reacties daarop verwijderd.

avatar van AOVV
1,0
Af en toe draai ik wel 'ns wat R&B. Vanavond deze plaat eens een kans gegeven, maar ik vind het niet echt goed. Ik vind het zelfs slecht. Erg clichématige muziek, zwakke teksten, en Chris Brown vind ik ook niet bepaald de beste zanger. Dat het op TMF en de radio erg aanslaat, ik kan er ergens nog wel inkomen, 't is allemaal wel catchy, doch ik kan er verder niet veel mee. Busta Rhymes vind ik wel aardig op 'Look At Me Now', maar dat is dan het enige pluspuntje (Ludacris misschien ook nog wel).

1 ster

avatar van GijsV
Ik vind Deuces en Look At Me Now best wel heel erg lekker klinken. De rest vind ik maar niks..

avatar van Kid
Kid
Deuces is nog wel dope. De rest van chris brown vind ik maar niks..

avatar van Style.Girl
Deuces en Yeah 3x vind ik nog wel leuk, maar ga snel de rest beluisteren. Zijn vorige album vond ik eigenlijk geweldig!

Dikkop
Zijn nieuwe single ,Beautiful People, komt regelmatig uit de radio op de plaats waar ik mijn vakantiejob doe. Man Toch! Wat een vreselijk nummer is dat zeg? Normaal gezien geef ik geen comments bij artiesten waar ik totaal niet van houd, maar ik moest even mijn ergernis kwijt.
En die tekst...

avatar van Ducoz
Had het album beter L.A.M.E kunnen noemen... dat ik dit zelfs nog serieus ben gaan lusiteren

avatar van Suikerstroop
Naar mijn bescheiden mening is 'Beautiful People' een wereldnummer.

Album vind ik niet echt slecht hoor,
Deuces.
No BS.
Look at me now.
She ain't you.
Next To You. mag er ook wel blij ondanks Justin Bieber..
Beautiful People.
Yeah 3x.
All Back.

Vind ik wel goeie nummers.

Maar ligt het aan mij of zie ik geen Champion staan..?

Champion is een nummer van Chipmunk. Staat op zijn album Transition

Oww oke, dacht al want ik heb in de album: F.A.M.E wel Champion er bij staan.

avatar van GijsV
Je hebt inderdaar gelijk, het is de 5de (itunes) bonustrack. Heb m net toegevoegd.

avatar van Bacon
3 lekkere nummers, de rest had niet gehoeven.

avatar van dominicano fonso
Een wisselvallig album. Een album met goede en mindere nummers.