Marillion - Live in Caracas (1993)

Label: Racket

1. Splintering Heart (6:11)
  2. Holidays in Eden (4:56)
  3. Script for a Jester's Tear (11:26)
  4. Easter (6:03)
  5. Hotel Hobbies (1:42)
  6. Warm Wet Circles (5:34)
  7. That Time of the Night (5:08)
  8. Kayleigh (3:51)
  9. Lavender (2:28)
  10. Heart of Lothian (2:50)
  11. Cover My Eyes (4:09)
  12. Slainte Mhath (5:23)
  13. The Space (7:54)
  14. Waiting to Happen (4:52)
  15. Hooks in You (2:49)
avatar van IntoMusic
Thanks freakey, voor het toevoegen van een goede kwaliteit hoes. Het album is voor mij onderweg, dus kon geen goede hoes vinden.

avatar van Sir Spamalot
Opnames dateren 30 september en 1 oktober 1992 in de Poliedro Arena, Caracas, Venezuela ter gelegenheid van de Holidays in Eden toer.

TimZor
Afgelopen week via via, aan meerdere live cd's gekomen van zowel Marillion als Fish, dus ben begonnen met alles eens aandachtig te gaan luisteren

En na wat negatieve geluiden hier en daar was ik eigenlijk wel blij verrast met deze opname. Mooie afwisselende setlist voor die tijd ook.