Lord Lhus - We Love You Lord Lhus (2011)

geen stemmen

11. What's the Time
  12. When the Lights Go Out

met Young U

avatar van raafmau
Bang You,Stone Cutters, Whats the Time, When the Lights Go out. Klinken iig goed.

Stone Cutters is geproduceerd door Benzie NL beatmaker kende hem niet ?

Nu ben helemaal benieuwd naar de LP aangezien deze tracks niet goed genoeg zijn voor de LP ?

avatar van MJ_DA_MAN
Benzie is de producer (en rapper?) van KGV. Staat ook een productie van een andere Nederlander op: Stijn Beats.

Rene1979
Tot nu toe klinkt dit helegaar niet verkeerd

avatar van raafmau
Quit Sleeping wat een track en ja sicknature weer geproduceert dat blijkt weer.
Psych Ward hoor je ook met elke track groeien .

Rene1979
Zonde dat Lhus die dudes van Psych Ward heeft mee laten doen op de beste beat van dit album. Die dudes zijn echt om te huilen.. Sorry Raafmau.. Lhus zelf is prima bezig op deze plaat. Dit is beter dan Iron Fist gaat worden denk ik.. Dit krijgt een dikke 3.5

Haha die intro op Stone Cutters geeft dit een leuk Nederlands randje.. Vindt de beat niet heel bijzonder.

avatar van raafmau
Jnyce vind ik een goeie rapper.,
Shallow pockets daarentegen vind ik van niet.
Ik vind hem zeker de track goed openen ( jnyce)

avatar van Elohim
YouTube - ‪FUCK YOU LORD LHUS - (Lord Lhus diss) Produced by Al'Tarba & cuts by DJ Nix'on‬‏ Nieuwe Lhus video, begint met een aardig lange intro van He Sold Out (nog met de Snowgoons), maar daarna begint een erg leuke track. =D